آب بندی نمای ساختمان به افراد فرصتی می دهد که بتوانند ترک خوردگی های نما و یا حاشیه های نمای شیشه را مرتفع سازند. عدم رسیدگی به مسائل مرتبط با آب بندی نمای ساختمان، می تواند باعث گسترش نم در نمای ساختمان گردد و موجب افزایش هزینه های ترمیم ساختمان شود. افزایش ارتفاع سازه های ساختمانی، برخی از گروه های ساختمانی به صورت کاملاً تخصصی، خدمات ساختمانی در ارتفاع مانند  آب بندی نمای ساختمان را به مشتریان ارائه می دهند. بدین ترتیب با تجهیزات ایمنی و ابزارآلات مخصوص، قادر به انجام آب بندی نمای ساختمان با طناب و یا دیگر وسایل کار در ارتفاع می باشند.

گروه نماروز به صورت تخصصی در حوزۀ انجام کارهای ساختمانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه جهت انجام کار در ارتفاع از ابزارآلات مخصوص استفاده می نماید.

اجرای آب بندی نمای ساختمان با ابزارآلات مخصوص

با توجه به ساخت ساختمان ها با ارتفاعات بلند، کارگران ساختمان و پیمانکاران جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان جهت انجام کارهای ساخت و ساز نیاز به استفاده از ابزار آلات خاص و همچنین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع می باشد. برای انجام آب بندی نمای ساختمان با داربست نیز استفاده از وسایل ایمنی برای افراد ضرورت دارد چون حادثه خبر نمی کند و هر زمان احتمال وقوع حادثه برای کارگران وجود خواهد داشت.

آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت مشتریان زیادی دارد چون با گذشت زمان و شرایط محیطی، درز میان کامپوزیت های نمای ساختمان از بین می رود و این مسئله موجب نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل ساختمان می گردد. البته استحکام نمای ساختمان را کاهش می دهد. جهت اجرای آب بندی نمای شیشه از چسب های مخصوص پلی یورتان استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و شرایط محیطی دارد.

جهت سفارش  شستشوی نمای ساختمان و آب بندی انواع نمای ساختمان می توانید با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()