نقاشی نما همچنان طرفداران خاص خود را دارد چون خیلی از افراد که در حوزۀ ساختمان سازی فعالیت دارند، از نماهای غیر صیقلی در نمای ساختمان استفاده می کنند. بدین ترتیب اجرای نقاشی نما بر روی چنین سطوحی قابل پیاده سازی می باشد. جهت دسترسی به نمای ساختمان برای انجام پروژه های  نقاشی نما نیاز به یک سری وسایل کار در ارتفاع می باشد. همچنین رعایت نکات ایمنی جهت ارائه خدمات نقاشی نما با طناب و داربست یک نیاز محسوب می شود.

گروه نماروز با استخدام نیروی آموزش دیده و مجرب در حوزۀ کار در ارتفاع، قادر به ارائه خدمات نقاشی نمای ساختمان به روش های مختلف می باشند. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیتی که طی چندین سال متوالی کسب نموده اند، قادر به انجام هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع با داربست و بدون داربست می باشند.

اجرای نقاشی نمای ساختمان با طناب در مدت زمان کوتاه

نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای نقاشی ساختمان وجود دارد، استفاده از ابزارآلات مناسب در موقعیت های مختلف کاری است. در همین راستا برخی از شرکت هایی که در حوزۀ خدمات ساختمانی در ارتفاعات فعالیت دارند، قادر به انجام نقاشی نما با طناب و دیگر ابزارآلات مخصوص می باشند. شیروانی و قسمت های مختلف نمای برخی از ساختمان ها را می توان رنگ آمیزی نمود.

اجرای اصولی نقاشی نما با طناب، داربست، کلایمر و دیگر وسایل کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل انجام کار در ارتفاعات بالا، نیاز به رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی است و افرادی که در حوزۀ نقاشی نما فعالیت دارند، اطلاعات و تجربیات زیادی در خصوص نحوه و چگونگی اجرای نقاشی نما با طناب و دیگر ابزارآلات خواهند داشت.  

جهت سفارش نقاشی نما و  نصب توری مرغی نورگیر در مدت زمان کوتاه و به صورت تخصصی می توانید از طریق گروه نماروز اقدام نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()