ساخت آلاچیق نیاز به یک سری ابزارآلات خاص دارد و با استفاده از مصالح ساختمانی منحصربفرد پیاده سازی می شوند. تا کنون در فضاهای سبز حضور داشته و آلاچیق های متعددی را در ابعاد مختلف ملاحظه نموده اید. هدف از ساخت آلاچیق در فضای سبز، ایجاد مکان سرپوشیده است. بدین وسیله افراد بتوانند هنگام بارش باران و برف و یا گرمای آفتاب به فضای امن آن پناه ببرند. اجرای ساخت آلاچیق چوبی و فلزی توسط افراد مجرب صورت می گیرد چون اطلاعات جامعی نسبت به انتخاب نوع مصالح ساختمانی و نحوۀ طراحی آن دارند.

آراز سقف چندین سال است که مجری ساخت انواع آلاچیق و انواع سقف شیروانی در مناطق مختلف می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان و هزینه ای که جهت ساخت بنا اختصاص داده اند، با استفاده از بهترین متریال، تلاش می کنند، بهترین اجرای آلاچیق و آردواز را انجام دهند.

ارائه خدمات ساخت آلاچیق

همانطور که بدان اشاره نمودیم، افرادی که در ویلا سکونت دارند و یا اینکه محوطۀ سبز در پیرامون ساختمان آنها وجود دارد، می توانند جهت ایجاد فضای دورهمی مسقف از مزایای خدمات ساخت آلاچیق استفاده نمایند. در این صورت دیگر نگران موقعیت بد آب و هوایی نخواهند بود و می توانند در طول روز و بدون نگرانی از گرمای تابش خورشید در زیر سقف آلاچیق با یکدیگر همنظینی داشته باشند.

جهت ساخت آلاچیق از انواع  اجرای شیروانی ، ستون فلزی و یا چوبی و پایه های سیمانی استفاده می شود. البته توجه داشته نوع مصالح ساختمانی که جهت اجرا و ساخت آلاچیق به کار برده می شود، بستگی به طرح آلاچیق دارد. انجام آهن کشی به صورت شبکه بندی جهت ساخت ستون های اصلی اجرای آلاچیق ضرورت دارد و بدین وسیله تلاش می شود، ساخت آلاچیق مقاوم انجام گیرد.

جهت مشاوره ساخت آلاچیق و ساخت محوطه ای مسقف در فضای سبز می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی آراز سقف تماس بگیرید.

 

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()