داربست فلزی کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان سازی و نصب تجهیزات تبلیغاتی و غیره دارد. لوله داربست از جمله اجزای اصلی داربست را تشکیل می دهد. عموماً لوله های داربست از ضخامت های متفاوتی ساخته می شوند و تأثیر مستقیم بر وزن داربست خواهد داشت. هنگام خرید و نصب  داربست فلزی باید توجه ویژه نسبت به این مسئله داشته باشید چون ارتباط مستقیم بر روی طول عمر و استقامت داربست خواهد داشت.

شرکت داربست دلتا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ اجرای انواع سازه داربست فلزی در سطح شهر فعالیت خود را راه اندازی نموده است. بدین ترتیب افرادی که نیاز به استفاده از ملزومات داربست دارند، می توانند با خدمات دهی این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

ویژگی های داربست فلزی

از مهم ترین ویژگی های داربست فلزی می توان به قابلیت نصب آهن، کاربرد پیچ و اتصالات بجای جوش و الکترود، افزایش استحکام خمش لوله، استحکام بالای لوله های داربست و غیره اشاره نمود. جهت نصب انواع داربست فلزی نیاز به استفاده از انواع بست و اتصالات مختلف است. به عبارتی از جمله ملزومات اصلی جهت نصب اتصالات لوله های داربست فلزی می باشد.

عدم استفاده از اتصالات و بست مناسب و مستحکم می تواند خطرات جانی و مالی را برای افراد به دنبال داشته باشد. سازه های اصلی داربست فلزی را سه عنصر اساسی چون موارد استاندارد، لجر و ترانزوم تشکل می دهد. جهت تشریح این مسائل می توان به استاندارد لوله های عمودی، تخته لوله های افقی و ترانزوم لوله های افقی اشاره نمود.

لوله، کوپلر و تخته از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ داربست های فلزی محسوب می شوند. هنگام راه اندازی انواع داربست فلزی باید نسبت به استحکام آنها اطمینان لازم به دست آورید.

شرکت داربست دلتا به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ خدمات داربست در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به متقاضیان گرامی می باشند.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 922
نمایش همه
علاقه مندی ها ()