داربست به عنوان یکی از ابزارآلاتی است که در جهت رفتن به ارتفاعات مورد استفاده قرار گرفته می شود. تا کنون ساختمان های نیمه کاره ای را در سطح شهر مشاهده نموده اید که در کنار آنها یک سازۀ فلزی نصب شده است. نصب داربست به کارگران کمک می کند که بتوانند دسترسی راحت تری به ارتفاعات بالای ساختمان داشته باشند.

در همین راستا، شرکت داربست دلتا به صورت تخصصی فعالیت مجموعۀ خود را در عرصۀ فروش و نصب داربست فلزی آغاز نموده است. افرادی که نیاز به داربست دارند، می توانند با واحد خدمات دهی داربست دلتا تماس حاصل فرمایند.

فروش و اجاره داربست

همانطور که بدان اشاره نمودیم، داربست از جمله ملزمات ساختمانی است که سهم بسزایی بر روی سازه خواهد داشت. در واقع جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان، تنها به واسطۀ داربست امکان پذیر می باشد. بدین وسیله فرد با اطمینان می تواند نقاشی نمای ساختمان، نصب سنگ نما، نصب کامپوزیت و شیشه نما و دیگر فعالیت های مرتبط با ساختمان های بلند را با اطمینان انجام دهند.

در همین راستا فروش و اجاره داربست در دو نوع سبک و سنگین صورت می گیرد. متناسب با نوع کاربری و شرایط آب و هوایی پیشنهاد می کنیم از مناسب ترین مدل داربست را انتخاب نموده و خریدای نمائید.

قیمت اجاره داربست در تهران به فاکتورهای متعددی نوع و حجم لوله های داربست مورد نیاز بستگی دارد. علاوه بر آنکه نوع اتصالات و وسایل جانبی که همراه داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و نصب داربست خواهد داشت. توجه داشته باشید که بهترین لوله داربست را تهیه نمائید که توان و تحمل کاری که قرار است انجام دهید، را داشته باشد.

شرکت داربست دلتا از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش داربست فلزی مقاوم و مستحکم در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 886
نمایش همه
علاقه مندی ها ()