عایق الاستومری یکی از تجهیزاتی است که در صنعت ساختمان سازی از آن بسیار استفاده شده و کاربرد فراوانی دارد. این عایق که برای انواع لوله کشی ها یا کانال کشی ها استفاده می شود موجب جلوگیری از هدر رفتن انرژی شده و از دیگر مزایای آن قابلیت جلوگیری از آتش سوزی لوله ها به دلیل تراکم سازه می باشد که با استفاده از عایق الاستومری می توان از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کرد بنابراین سازندگان همواره سعی دارند تا از عایق الاستومری بیشترین استفاده را کنند.

عایق های الاستومری نوعی فوم هستند که در برابر رطوبت و بخار آب و روغن ها مقاومت خوبی دارند و از آسیب رسیدن به قطعات جلوگیری می کنند.عایق سلول بسته ی قابل انعطاف از انواع عایق های الاستومری بوده که برای انواع اندازه های لوله به تولید می رسد استفاده از آن به دلیل انعطاف بالایش بسیار آسان می باشد. اما برای لوله های بزرگ از ورق عایق الاستومری استفاده می شود و با خرید آن در ابعاد مورد نیاز ، می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

خرید عایق الاستومری در کیفیت بالا

عایق های الاستومری با توجه به آب بندی که انجام می دهید و اندازه لوله ، باید در ضخامت مناسب استفاده گردند. شما باید با توجه به اندازه ی لوله و همچنین با توجه به گرمای محیط، سرعت باد و رطوبت و... ضخامت ان را انتخاب کنید.شرکت تهران دما فروش دریچه کولر و عایق الاستومری را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند.

مصارف عایق الاستومری

تبرید، لوله کشی، تهویه مطبوع، جلوگیری از هدر رفتن انرژی، جلوگیری از یخ زدگی و عملکرد بهتر تجهیزات لز مصارف عایق الاستومری می باشد. شرکت تهران دما انواع عایق های الاستومری را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

شرکت تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 772
نمایش همه
علاقه مندی ها ()