دریچه کولر یکی از لوازمی است که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع به وسیله دریچه کولر می توان خروجی برای کانال کشی ها به وجود آورد، زمانی که می خواهیم از لوازم تهویه هوا مانند کولر استفاده کنیم ، در انتهای کانال کشی از دریچه استفاده می شود. دریچه کولر در جهت رفاه هرچه بیشتر ساکنین یک مکان استفاده شده و به وسیله آن هوای سرد یا گرم به محل مورد نظر وارد میشود. دریچه کولر تقریبا در تمامی ساختمان ها به چشم می خورد و در انواع مختلف از نظر ظاهر و همچنین سایز وجود دارند که با توجه به کانال و انتظاراتی که از آن داریم می توانیم انواع دریچه کولر را خریداری نماییم.

خرید دریچه کولر

دریچه کولر عضوی جدا نشدنی از کولر بوده که در ساختمان های بسیاری از آن استفاده می شود و برای خرید دریچه کولر باید به مراکز تاسیسات ساختمانی مراجعه نمایید همچنین مراکز عمده فروشی وجود دارد که این دریچه ها را با قیمتهای بسیار مناسب به دست شما می رساند.شرکت تهران دما یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه فروش و نصب انواع دریچه های کولر می باشد و برای سفارش خرید یا نصب می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع دریچه های کولر

دریچه های کولر در کانال سازی با توجه به استفاده ای که از آن داریم در انواع مختلفی می باشند که در انواع سقفی با پره های ثابت یا متحرک ،در انواع برگشت و در انواع پادری و غیره می باشند.

خرید دریچه کولر با کیفیت بالا

دریچه های کولر با توجه به تنوع هایی که دارند در کیفیت های مختلفی هستند و تولیدکنندگانی تولید این دریچه ها را انجام می دهند بنابراین در زمان خرید این وسیله باید به کیفیت آن دقت بالایی داشته باشید و خرید خود را از مراکز معتبری همچون شرکت تهران در موقع انجام دهید این مرکز انواع دریچه های کولر مقاوم و با کیفیت را با قیمتهای بسیار مناسب عرضه می کند.

شرکت تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 946
نمایش همه
علاقه مندی ها ()