قیمت پوکه معدنی بر مبنای عوامل متعددی چون سایز، محل استخراج و کیفیت پوکه معین می گردد. پوکه های معدنی با نام اسکوریا و پومیس نیز شناخته می شوند چون حاصل گدازه های آتشفشانی و از خانودۀ سنگ های آذرین محسوب می شوند. مواد مذاب آتشفشان که به اطراف پراکنده می شوند، دارای گازهای سمی آتشفشانی هستند، جهت خارج شدن گاز از درون مواد مذاب، حفره هایی درون سنگ ها ایجاد می شود. در نتیجۀ آن، پوکه های معدنی سبک را بوجود می آورند. قیمت پوکه معدنی سبک ارزان تر از پوکه های معدنی سنگین است.

اگر خواستار خرید پوکه جهت مصارف گوناگون را دارید، می توانید به واسطۀ شرکت پوکه معدنی رضایی، پس از اطلاع از قیمت انواع پوکه معدنی مناسب ترین نوع پوکه را خریداری نمائید.

قیمت پوکه معدنی نخودی

قیمت پوکه معدنی نخودی متناسب با محلی که استخراج شده و کیفیت پوکه مشخص می شود. مصارف عمدۀ پوکه های معدنی در صنعت کشاورزی (پرورش گل و گیاه)، ساخت و ساز (تولید بتن ساختمانی)، مصارف تزئین نمای دکوراسیون و آب نما می توان مشاهده نمود.

پوکه معدنی بر اساس سایزهایی که دارند، با اسامی مختلف چون پوکه معدنی عدسی، پوکه معدنی فندوقی، پوکه معدنی ماسه ای یا نرمه، پوکه معدنی گردویی و غیره شناخته می شوند.

البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت پوکه های معدنی خواهد داشت. قیمت پوکه معدنی کیسه ای بر اساس وزن کیسه های بسته بندی تعیین می شود. با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که پوکه در مصارف مختلف دارد، بیش از گذشته شاهد خرید و فروش انواع پوکه معدنی مانند فروش پوکه معدنی نرمه یا ماسه ای در سطح کشور می باشیم.

قیمت پوکه معدنی قروه متقاوت از قیمت پوکه معدنی تبریز، دماوند، احمد آباد، بستان آباد و دیگر مکان استخراج پوکه می باشد.

در صورت سفارش و اطلاع از آخرین قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با دفتر فروش شرکت پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 803
نمایش همه
علاقه مندی ها ()