انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان

در نقاشی ساختمان رنگ ها بسار مهم هستند و باید با دقت اتخاب شوند. رنگ سفید از رنگ های بسیار پر طرفدار در بخش نقاشی ساختمان می باشد. رنگ سفید از لحاظ های مختلفی می تواند مناسب برای  نقاشی ساختمان باشد، به دلیل سفید بودن زیرساز زمانی که رنگ آسیب ببیند ، این آسیب خیلی نمایان نخواهد شد همچنی سفید باعث آرامش و باز تر دیده شدن محیط بوده و می تواند رنگ بسیار مناسبی باشد.

استفاده از رنگ قرمز در نقاشی ساختمان باعث ایجاد هیجان در افراد شده و این رنگ جان بخش است. بنابراین از این رنگ بیشتر در مکان های تجاری استفاده می شود و در فروشگاه ها و رستوران ها این رنگ بسیار مشاهده می شود.

رنگ نارنجی نیز از رنگ هایی است که امروزه در نقاشی ساختمان به کار می رود.  این رنگ سرشار از هیجان بوده و اتاق را از یکنواختی خارج می کند. از این رنگ بیشتر برای اتاق نوجوانان استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که رنگ نارنجی می تواند سبب تحرک بیشتر سیستم عصبی شود  و اگر در کنار رنگ های قرینه مانند آبی مورد استفاده قرار گیرد علاوه زیبایی باعث تاثیر کمتر آن نیز می شود.

تاثیر رنگ سبز در نقاشی ساختمان بسیار عالی بوده زیرا این رنگ در طبیعت بسیار مشاهده شده و رنگی آرامش بخش است. به همین جهت از این رنگ برای دیوار ها استفاده شده و برای بالا بردن روحیه بسیار خوب است. گروه ساختمانی عیوضی با بهره گیری از بهترین نقاش ساختمان بهترین خدمات را ارائه می دهد.

تاثیر رنگ آبی در نقاشی ساختمان به دلیل آرامش بخش بودن این رنگ ، بسیار عالی است و از رنگ های سردی است که می تواند بر سیستم تنفسی اثرات خوبی داشته باشد. این رنگ را در کنار رنگ های گرم نیز استفاده می کنند.

در نقاشی ساختمان رنگ صورتی می تواند زیبایی و جذابیت زیادی را ایجاد کند. حس مهربانی و عشق توسط این رنگ در افراد  ایجاد خواهد شد پس برای آرامش و رفع خشم رنگ مناسبی است. از صورتی برای اتاق دختران استفاده ی زیادی می شود.

 

گروه نقاشی ساختمان عیوضی

 شماره تماس: 09124783693 - 09374452917

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()