فرفورژه از جمله فلزات ساخته شده با رنگ سیاه می باشد. تولید محصولات فرفورژه حاصل خلاقیت، هنر و صنعت است. محصولات فرفورژه از تنوع بالایی برخوردار هستند و بسیار بازار پسند می باشند. درب نفر، فنس های روی دیواری، حفاظ پنجره، نرده های راه پله، تراس، سرویس خواب، محصولات فلزی دکوراتیو و ... برخی از انواع محصول فرفورژه محسوب می شوند. به طور کلی محصولات فرفورژه توسط یک سری گروه های تولیدی طراحی و ساخته می شوند. جایگزینی محصولات گلنرده بجای محصولاتی چون نرده های استیل، کرکره های برقی، درب های ضد سرقت و ... موجب شده تا خیلی از افراد علاقه مند به سفارش فرفورژه باشند.

گروه تولیدی ایران فرفورژه چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ ساخت محصولات فرفورژه یا گلنرده آغاز نموده است. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ ساخت نرده فرفورژه، محصولات دکوراتیو فرفورژه و غیره فعالیت می کنند.

خرید فرفورژه

به دلیل زیبایی فوق العاده ای که محصولات فرفورژه دارد، خیلی از افراد جهت تهیۀ لوازم دکوراتیو فلزی زیبا و منحصربفرد به سمت و سوی خرید فرفورژه رفته و مناسب ترین کالا را خریداری می کنند. مهمترین عامل جهت انتخاب محصولات گلنرده داشتن مقاومت بالا برای این کالا می باشد. امروزه می توان انواع درب لوکس و مجلل را با استفاده از متریال فرفورژه ساخت. از مهمترین ویژگی های محصولات فرفورژه می توان به استحکام بالا، زیبایی، تنوع، قیمت مناسب، عدم نیاز به نگهداری و مقاومت در برابر زنگ زدگی اشاره نمود.

قیمت فروش کادری و فرفورژه به عوامل مهمی چون وزن، ابعاد و نوع محصول بستگی دارد. بنابراین جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع فرفورژه، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش گروه تولیدی ایران فرفورژه تماس حاصل فرمائید. به دلیل استحکام بالایی که محصولات فرفورژه دارند، همواره صنعت فروش فرفورژه علاقه مندان خاص خود را در سطح کشور دارد. خرید و فروش محصولات فرفورژه در دو وزن سبک و سنگین صورت می گیرد.

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

https://telegram.me/iranferforge1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 993
نمایش همه
علاقه مندی ها ()