گلنرده لغتی است که به محصولات فرفورژه اطلاق می شود. فلز فرفورژه را به سهولت می توان تغییر حالت داد و با استفاده از ابزارآلات ساده می توان طرح های متنوع و زیبایی را طراحی نمود و برای ساخت انواع درب و پنجره، نرده، حفاظ و غیره در نمای ساختمان به کار برده می شود. سفارش گلنرده بیش از گذشته طرفدار دارد چون از استحکام بالایی برخوردار است و افرادی که علاقه مند به داشتن نمای لاکچری در دکوراسیون خارجی و داخلی ساختمان هستند، از مزایای محصولات گلنرده و یا فرفورژه در طرح های شکیل بهره می گیرند.

گروه تولیدی ایران فرفورژه از جمله مجموعه هایی است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ طراحی و تولید گلنرده و فرفورژه در داخل کشور فعالیت می کنند.

مزایای محصولات گلنرده

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره شد، محصولات گل نرده حاصل خلاقیت در ساخت محصولات فرفورژه است که از جنس فلز با ترکیب آلومینیوم، چدن و آهن می باشد. البته مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی خواهد داشت.

از گلنرده فرفورژه جهت ساخت انواع راه پله، درب و پنجره و حفاظ به صورت طرح دار اشاره نمود. به طور کلی سفارش گلنرده در وزن سبک و سنگین صورت می گیرد. در نتیجه با قیمت ارزان می توان سفارش طراحی و ساخت محصولات گلنرده داشت. بدین ترتیب می توان متناسب با توان مالی و بودجه ای که جهت تولید محصولات فلزی ساختمان اختصاص داده اید، از ویژگی های گلنرده استفاده نمود. تولید گلنرده چدنی و فرفورژه نیاز به تخصص و ابزارآلات مخصوص دارد و تنها برخی از مجموعه های تولیدی محصولات فرفورژه قادر به ارائه چنین سرویسی هستند.  

جهت خرید کادری و گلنرده چدنی و فرفورژه می توانید با گروه تولیدی ایران فرفورژه تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان مجرب مجموعه، جهت خرید انواع درب و پنجره گلنرده بهره گیرید.

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

https://telegram.me/iranferforge1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()