دریچه ی کولر آخرین بخش از کانال کشی ها بوده و خروجی هوا از طریق آن انجام می گیرد . هوای هدایت شده توسط کولر از کانال ها گذشته و سپس از دریچه خارج می گردد .

فروش انواع دریچه کولر

انواع دریچه کولر توسط شرکت معتبر تهران دما با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و می توانید خرید خود را به صورت آنلاین نیز انجام دهید. فروش انواع دریچه های کولر دیواری، مشبک، سقفی و خطی توسط این مجموعه با کیفیت های بسیار بالایی انجام می گیرد.

خرید دریچه کولر در جنس های متنوع

شرکت تهران دما توانسته با عرضه ی گسترده ی دریچه های کولر ، انواع متنوعی از آن را ارائه دهد. دریچه های کولر در جنس های آلومینیومی ، پلاستیکی، گالوانیزه و چوبی می باشد که هر یک در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. نوع کاربری هر یک از این دریچه ها با یکدیگر مختلف بوده و همچنین قیمت های مختلفی هم دارد بنابراین برای خرید حتما بررسی کنید که چه نوع از دریچه ها را می خواهید تا بتوانید انتخاب درستی داشت باشید.  برای اطلاع از کانال سازی به سایت مراجعه کنید.  

خرید اینترنتی دریچه کولر

خرید دریچه کولر را می توانید به دو روش حضوری و اینترنتی انجام دهید ، امروزه به دلیل راحتی خرید اینترنتی ، افراد تمایل به خرید به صورت آنلاین را دارند و شرکت های زیادی بستری برای خرید اینترنتی را برای مشتریانشان مهیا کرده اند. اما در خرید اینترنتی اطمینان به فروشنده بسیار مهم است که باید از مرکز معتبر خرید صورت گیرد. تهران دما سال ها فعالیت در بخش فروش لوازم و خدمات نصب کانال سازی کولر فعالیت داشته است و توانسته اعتماد مشتریانش را به خود جلب نماید. اگر شما هم می خواهید دریچه کولر را با کیفیت های عالی و همچنین با قیمت ارزان انجام دهید به سایت مراجعه نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید . در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

 

شرکت تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 882
نمایش همه
علاقه مندی ها ()