قیمت شارژ کپسول

قیمت شارژ کپسول در انواع مدل های آب و گاز، پودر و گاز، هالوژن، co2 و بیوورسال متفاوت است، و در کپسول های مختلف با توجه به حجم ماده و ابعاد کپسول تغییر می کند، بنابراین قیمت شارژ کپسول آتش نشانی بیوورسال و co2 در مقایسه با انواع کپیسول های آب و گاز و پودری بالاتر است، که به دلیل مدت زمان طولانی شارژ و بازدید از کپسول ها بسیار منطقی است. مجموعه های بسیاری در زمینه تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق فعالیت می کنند، و با ارئه قیمت های رقابتی در تلاش هستند، توجه مخاطبان بیشتری را به سمت فعالیت های خود جلب نمایند. با این تفاسیر در صورت سالم بودن مخزن ها، قیمت  شارژ کپسول آتش نشانی بسیار مناسب است، و البته این تعرفه ها را اتحادیه و سازمان های مربوطه، بصورت سالانه مشخص می کنند، و در اختیار مجموعه ها و مراکز معتبر شارژ کپسول آتش نشانی قرار می دهند.

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

مجموعه خدمات ایمنی آتش گریز با سالها تجربه و فعالیت مستمر در زمینه تجهیز مجموعه های مختلف صنعتی، آموزشی و کارگاهی به وسایل اطفاء حریق، نامی آشنا و معتبر در این حوزه خدماتی است، و شعب نمایندگی آن در تهران، کرج، سمنان و دامغان آماده ارائه خدمات شارژ و تست کپسول های پودری و co2 به متقاضیان هستند. برای خرید کپسول آتش نشانی به سایت مراجعه کنید.

شارژ انواع کپسول آتش نشانی در کلاس های مختلف a ,b وc  در این مرکز با استفاده از بهترین و ایمن ترین روش ها و توسط افراد حرفه ای و ماهر در این حوزه انجام می شود، و می توان مراحل بازدیدهای دوره ای از آن ها را توسط کارشناسان این مجموعه مشخص و تنظیم نمود. خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و کرج بسیار گسترده است و تمامی مناطق این کلان شهر و استان البرز را پوشش می دهد و مجموعه های مجهز به سیستم های اطفاء حریق دستی می توانند از خدمات این مرکز معتبر استفاده کنند. 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 853
نمایش همه
علاقه مندی ها ()