نقاشی نما با استفاده از ابزارآلات مخصوص قابل اجرا می باشد. مالکین ساختمان های بلند، جهت انجام نقاشی نما، باید با گروه های ساختمانی که قادر به ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع هستند، تماس بگیرند. خدمات  نقاشی نما ساختمان توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد چون در دسترسی به ارتفاعات بالا و انجام کارهای ساختمانی، نیاز به ابزارآلات خاص است.

در همین راستا، گروه نماروز جهت توسعۀ خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، ارائه خدمات نقاشی نما را نیز در لیست سرویس دهی مجموعۀ خود قرار داده است.

اجرای نقاشی نما با قیمت ارزان

متناسب با ابعاد محل رنگ آمیزی، نوع رنگ و روش اجرای کار، امکان اجرای نقاشی نما با قیمت ارزان و کیفیت بالا میسر است. نقاشی نمای ساختمان با طناب بیشتر از روش های دیگر انجام می گیرد. در حال حاضر با بهره گیری از ابزارآلات مخصوص، به سهولت می توان در مدت زمان کوتاهی، فرآیند نقاشی نمای سنگ را انجام داد. جهت نقاشی نمای ساختمان از رنگ های نانو، اکریلیکی سیلیکونایز و آنتی باکتریال استفاده می شود. بدین وسیله گرد و غبار زیادی را به خود جذب نکند و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی نامساعد داشته باشد. برای اطلاع از خدمات نماشویی به سایت مراجعه کنید. 

شیوۀ اجرای نقاشی نما نسبت به حالت اولیه متفاوت صورت می گیرد چون در ارتفاع انجام می گیرد. در همین راستا، استفاده از طناب و داربست بیش از روش های دیگر جهت رنگ آمیزی سطوح نما بهره گرفته می شود. قیمت نقاشی نما متناسب با ابعاد محل رنگ آمیزی و نوع رنگ مشخص می شود و پس از بررسی نما توسط

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()