آب بندی نمای ساختمان دارای یک سری نکات مهم است که در نظر گرفتن آنها ضرورت دارد. در واقع هر چه از عمر یک بنا می گذرد، اجزای مختلف ساختمان دچار فرسایش می شود و این مسئله می تواند تأثیرات منفی بر روی مقاومت مصالح ساختمانی داشته باشد. به همین منظور توسط برخی از گروه های ساختمانی مجرب، خدمات آب بندی نمای ساختمان به متقاضیان ارائه داده می شود.

گروه نماروز دارای چندین سال سابقۀ فعالیت حرفه ای در حوزۀ اجرای کار در ارتفاع می باشد. این مجموعه با استفاده از ابزارآلات مخصوص قادر به ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان با طناب می باشد.

اجرای آب بندی نمای ساختمان

درز میان مصالح ساختمان نما سنگ، شیشه و کامپوزیت به دلایل مختلف می تواند از بین برود و از مقاومت آنها کاسته شود. بدین ترتیب برای ترمیم نمای ساختمان، می توان از خدمات اجرای آب بندی نمای ساختمان استفاده نمود. اجرای عایق کاری نما نیاز به ابزارآلات خاص و چسب های مخصوص است که متناسب با نوع مصالح ساختمان انتخاب می شوند.

انجام آب بندی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت با استفاده از چسب پلی یورتان انجام می شود چون قدرت چسبندگی بالا دارد و در مدت زمان کوتاهی خشک می شود. جهت آب بندی نمای سنگ و سیمان از مواد اولیۀ شیمیایی چون مواد نانو، مواد رزینی، عایق های دوجزئی و مواردی از این قبیل استفاده می شود. به طور کلی کارشناس فنی که مجری آب بندی نمای ساختمان است، پس از بررسی تمام جوانب کار، مناسب ترین مواد و روش را برای کار انتخاب می کنند.

هزینۀ آب بندی نمای ساختمان و خدمات رفع نم نمای ساختمان به میزان بخش آسیب دیده و همچنین نوع و میزان موادی که جهت عایق کاری مورد استفاده قرار گرفته می شود، بستگی دارد.

جهت دریافت خدمات ساختمانی چون آب بندی نمای انواع ساختمان می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز تماس بگیرید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()