آهن آلات از مهم ترین نیاز صنایع مختلف به شمار می رود و استفاده از آن بسیار گسترده می باشد. آهن آلات شامل انواع مقاطع آهنی است که از انواع آن می توان به میلگرد، ناودانی، قوطی، ورق، نبشی و... اشاره کرد. قیمت آهن آلات به موارد مختلفی ارتباط دارد و در زمان خرید از بازرگانی فولاد و آهن میران باید  قیمت آهن آلات به روز آن را داشته باشیم زیرا به صورت روازنه نیز قیمت ها متغیر می باشد.

از عوامل مهم در قیمت آهن آلات ، نرخ ارز است. در واقع با تغییر نرخ ارز، قیمت آهن آلات نیز تغییر می کند. بازار فولاد کشورمان در بخش زیادی ، توسط واردات تامین می گردد و به همین دلیل ارز عاملی بسیار موثر در قیمت فولاد و آهن آلات می باشد.

قیمت آهن آلات بسیار مهم بوده و به دلیل این که این قیمت به صورت لحظه ای تغییر می کند ، برای مصرف کنندگان اهمیت دارد آهن آلات را با قیمت کمتری بتوانند تهیه کنند بدین منظور اطلاع از نرخ ها و عوامل موثر در قیمت آهن آلات بسیار مهم بوده و باید  به آن اهمیت دهید. برای اطلاع از قیمت ها به سایت بازرگانی فولاد و آهن میران  مراجعه کنید.

تاثیر عرضه و تقاضا در قیمت آهن آلات

از عوامل تاثیر گذار در قیمت آهن آلات مانند  قیمت روز تیرآهن ، عرضه و تقاضا می باشد. زمانی که در کشوری تقاضا بیشتر از عرضه باشد ، قیمت  نیز بالا خواهد رفت و برعکس زمانی که تقاضا کم باشد قیمت آهن آلات نیز نزولی خواهد بود اما این تنها در بخش کشوری می باشد و قیمت های جهانی نیز بسیار مهم بوده و تاثیر مستقیم در قیمت های داخلی خواهد گذاشت. فولاد از مواد مهم و ضروری برای تولید انواع لوازم و قطعات می باشد و در صناع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آهن آلات امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است. نیاز به آهن آلات بالا رفته و به همین جهت بخش بزرگی از آهن آلات به صورت وارداتی هستند و این سبب بالا رفتن قیمت ها می شود. زمان که صنایع نیازی بیشتری به  داشته باشند قیمت فولاد نیز افزایش پیدا کرد. 

بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()