قیمت تیرآهن بر اساس مشخصات ساخت این محصول تعیین می شود که می توان به سایز، طول شاخه و وزن تقریبی هر شاخه و دسته اشاره نمود. پیش از خرید تیرآهن تمام موارد از طریق کارشناس فروش مربوطه پرسیده می شود و پس از اطمینان از کیفیت و نوع تیرآهن، با قیمت مناسب تر از بازار می توانید سفارش دهید. جهت اطلاع از  قیمت تیرآهن می توانید با دفاتر فروش شرکت های عرضه کنندۀ تیرآهن و محصولات فولادی تماس حاصل فرمائید.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران با مدیریت عالی قادر به فروش انواع آهن آلات چون میلگرد، تیرآهن، نبشی و غیره می باشد. این مجموعه با راه اندازی وب سایت رسمی میران آهن، توانسته شرایط مناسبی جهت اطلاع رسانی قیمت آنلاین تیرآهن و دیگر محصولات مجموعه را برای مشتریان فراهم سازد. 

فاکتورهای مهم تعیین قیمت تیرآهن

عوامل تأثیرگذار بر تغییر قیمت تیرآهن و سایر آهن آلات رایج، نوسانات بازار به دلیل تغییر قیمت ارزان و مواردی از این قبیل می باشد. تیرآهن از جمله قطعات اصلی در ساختار ساخت و ساز محسوب می شود و مهندسین متناسب با سازه های مختلف ساختمانی، مناسب ترین نوع تیرآهن را خریداری می کنند. تولید و فروش تیرآهن به شکل های مختلف و ابعاد متفاوت صورت می گیرد که می توان به تیرآهن باله پهن، تیرآهن شکل آی و تیرآهن استاندارد اشاره نمود. قیمت انواع تیرآهن با یکدیگر متفاوت هستند و متناسب با محل کاربرد تیرآهن، با قیمت مناسب و برند عالی تیرآهن مورد نظر را بر اساس اینچ، طول جان و وزن هر باله سفارش می دهید. جهت اطمینان از قیمت روز تیرآهن، پیشنهاد می کنیم با عرضه کنندگان آهن آلات تماس حاصل فرمائید.

اگر قصد خرید تیرآهن دارید، جهت اطلاع دقیق از آخرین  قیمت روز میلگرد و دیگر تیرآهن در بازار با مرکز فروش شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس بگیرید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 906
نمایش همه
علاقه مندی ها ()