قیمت میلگرد به ابعاد، برند و ضخامت میلگرد بستگی دارد. میلگرد از جمله محصولات فولادی است که پایۀ اصلی ساخت و ساز را تشکیل می دهد. میلگرد کاربرد فراوانی در قسمت فندانسیون بندی و ساخت ستون های ساختمان دارد. از این رو  قیمت میلگرد  تأثیر مستقیم بر روی قیمت ساختمان خواهد داشت. متناسب با نوع کاربرد، نوع میلگرد انتخاب می شود و تأثیر بسزایی بر روی مقاومت سازه های ساختمانی خواهد داشت.

جهت سفارش میلگرد، می توانید با مرکز فروش شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس بگیرید. پس از استعلام قیمت میلگرد، می توانید سفارش خرید خود را با قیمت ارزان ثبت کنید.

قیمت خرید میلگرد ساده

قیمت میلگرد ساده نسبت به میلگرد آجدار و حالت داده شده، ارزان تر می باشد. به دلیل اهمیت کاربرد میلگرد در امور ساختمان سازی، میزان قیمت میلگرد در زمینۀ تأمین سرمایۀ اولیه حائز اهمیت است. قیمت میلگرد آجدار بر اساس ابعاد و ضخامت میلگرد تعیین می شود. پیش از خرید میلگرد مورد نیاز جهت اجرای امور ساختمانی، جهت اطمینان از میزان تهیۀ سرمایه، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی از قیمت میلگرد در بازار آهن آنلاین مطلع شوید.

میلگرد نقش اساسی در انجام ساخت و ساز و اجرای پروژه های عمرانی دارد. البته به دلیل ویژگی های قابل توجه این نوع محصول می باشد. کاربرد میلگرد جهت مقاومت سازی ساختمان می باشد. میلگرد کلافی کاربرد عمده ای در صنعت و ساختمان سازی دارد و جهت ساخت خرپا و تیرچه در ساختمان به کار برده می شوند. به طور کلی در ساخت سیم خاردار، سیم بکسل، توری و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. در صنایع فنرسازی نیز شاهد کاربرد میلگرد کلافی می باشیم.

برای اطلاع از  قیمت انواع تیرآهن می توانید با دفتر فروش شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس بگیرید و یا اینکه نگاهی به لیست قیمت انواع میلگرد در وب سایت این مجموعه داشته باشید.

 

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 913
نمایش همه
علاقه مندی ها ()