نصب داربست توسط کار گروه فنی صورت می گیرد که تسلط کافی در خصوص اجرای داربست فلزی دارند. داربست فلزی از سازه های موفقت است که جهت ایجاد تکیه گاه برای سازه های ساختمانی برای انجام فعالیت های مرتبط با ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت نصب داربست فلزی از اتصالات مستحکم استفاده می شود، تا مقاومت لازم نسبت به تحمل وزن بالا را داشته باشند.

شرکت داربست دلتا به دلیل اینکه یکی از تأمین کنندگان بزرگ در حوزۀ  نصب داربست فلزی در تهران است، قادر به ارائه خدمات تخصصی نصب داربست می باشد.

نصب داربست فلزی با نازل ترین قیمت

نصب داربست نیاز به مهارت دارد، برخلاف تصور خیلی از افرادی که به اشتباه تصور می کنند که کاری آسان است. با توجه به اینکه سازۀ داربست جهت ایجاد سکویی ایمن برای کارگران ساختمانی پیاده سازی می شود. هنگام نصب داربست فلزی، نیاز به استفاده از اتصالات فولادی مقاوم است و در عین حال متناسب با نوع کاربری، باید مناسب ترین لوله و اتصالات مورد استفاده قرار گرفته شوند و تحت فشار زیاد قرار گرفته نشوند.

بست چهار پیچ، بست تک پیچ، بست گردون، گیره نگهدارنده، سکوی کار، لوله متصل کنندۀ استاندارد، چوبی نرم و ... برخی از قطعاتی هستند که هنگام اجرا و نصب داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند. شیوۀ نصب داربست متناسب با نوع کاربری، ممکن است متفاوت از یکدیگر پیاده سازی شوند. نحوۀ نصب داربست معلق، داربست فولادی، دابست ثابت، داربست  منفرد، داربست کانسیلر و داربست دو برابر نسب به یکدیگر به روش های مختلف ممکن است اجرا و نصب شوند. اهمیت دادن به این موضوع بسیار مهم است چون ممکن است نیاز به یک سری اتصالات اختصاصی داشته باشند.

جهت خرید داربست ، کرایه و نصب داربست فلزی می توانید با شرکت داربست دلتا تماس گرفته و با کارشناسان فنی راهنمایی بگیرید.  

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()