داربست فلزی از سازه های موقت رایج در سطح جهان می باشد. برخی از شرکت ها به صورت تخصصی در حوزۀ تهیه و توزیع انواع داربست فلزی فعالیت خود را در سطح شهر آغاز نموده اند. خرید و فروش داربست فلزی جهت دسترسی به ارتفاعات بالا صورت می گیرد. به عبارتی مجموعه هایی که در حوزۀ ساخت و ساز فعالیت می کنند، جهت سهولت در عملکرد کارگران ساختمانی در رابطه با امور نصب مصالح نمای ساختمان، رنگ آمیزی، ترمیم نما و غیره از مزایای  داربست فلزی استفاده می کنند.

شرکت داربست دلتا دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تأمین و نصب داربست فلزی در تهران می باشد و همواره در صدد است، با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

کرایه داربست فلزی

برخی از مجموعه هایی که نیاز کوتاه مدت به داربست دارند، از طریق شرکت ها توزیع کنندۀ داربست، اقدام به اجارۀ داربست فلزی می کنند. جهت کرایه داربست می توانید با کارشناسان داربست دلتا مشورت کنید. سازۀ داربست فلزی، جهت ساخت غرفه های موقت نمایشگاهی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همچنین شاهد فروش داربست فلزی با دوام و مستحکم جهت دسترسی به ارتفاعات بالا برای نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد و مواردی از این قبیل می باشد.

اجزای اصلی داربست های فلزی را لوله های فلزی عمودی و افقی به همراه اتصالات و سکوی کار تشکیل می دهد. البته یک سری نکات مهم و کلیدی جهت راه اندازی و نصب داربست های فلزی وجود دارد و اهمیت دادن به آنها ضرورت دارد.

قیمت خرید داربست فلزی به جنس لوله و نحوۀ نصب داربست بستگی دارد. از این رو متناسب با سازه های ساختمانی مختلف، داربست فلزی مناسب نصب می شود تا کارگران به سهولت بتوانند فعالیت های ساختمانی را انجام دهند.

جهت سفارش و نصب داربست فلزی می توانید با شرکت داربست دلتا تماس بگیرید.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 901
نمایش همه
علاقه مندی ها ()