داربست نوعی سازۀ موقتی است که به کمک آن می توان به سطح بالای ساختمان و مکانی دسترسی پیدا کرد. به طور کلی داربست در دو دسته بندی اصلی فلزی و چوبی ساخته می شوند ولی کاربرد داربست فلزی رایج تر می باشد. امروزه جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان، اقدام به نصب  داربست می نمایند. علت اصلی رونق کاربرد داربست، مقاومت بالا، راحتی نصب و مجزا نمودن اجزای اصلی داربست می باشد.

شرکت داربست دلتا با بررسی نیاز صنعت ساختمان سازی، جهت دسترسی راحت کارگران به نمای ساختمان و همچنین امور تعمیرات و مواردی از این قبیل، در حوزۀ توزیع انواع داربست و متعلقات آن در سطح شهر فعالیت خود را آغاز نموده است.

مزایای نصب داربست

همانطور که از ابتدای میکرو مقاله بدان اشاره نمودیم، بیش از گذشته شاهد اجاره،  نصب داربست در اجرای پروژه های عمرانی، مرمت سازی ساختمان و همچنین نصب تابلو و اعلانات در ارتفاع می باشیم. علاوه بر آنکه از مزایای داربست فلزی، جهت برپایی غرفه های نمایشگاهی و عرضۀ کالا به صورت موقتی استفاده می شود. توجه به موضوعات مهم این چنینی، موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود چون ساخت یک بنا زمان بر است و با خرید و سفارش دربست به سهولت می توان مکان سرپوشیده ای را با حداقل هزینه ایجاد نمود.

به طور کلی، جهت اجرای کارهای ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان، بهترین روش نصب داربست است. در این صورت افراد با اطمینان و امنیت بالا می توانند به سطوح مختلف ساختمان دسترسی پیدا کنند. متناسب با موقعیت های مختلف می توان مناسب ترین نوع داربست با متعلقات سفارش داده می شود و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

چندین سال از فعالیت شرکت داربست دلتا، در حوزۀ پخش انواع داربست در تهران فعالیت خود را آغاز می کند.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()