کپسول از شرکت های معتبر باید خریداری شود و کپسول های آتشنشانی باید کیفیت های بالایی هم داشته باشند یعنی از نظر بدنه و شارژ کپسول باید دارای استاندارد باشند و همچنین بدنه کپسول باید ضخامت مناسبی داشته باشد و نیز انواع متریال مورد استفاده در کپسول ها نیز کیفیت بالایی داشته باشد.

انواع شارژ کپسول آتش نشانی

 کپسول های آتش نشانی هر یک دارای ویژگی های مختلفی می باشند و  شارژ کپسول آتش نشانی نیز بر اساس آتش سوزی های احتمالی از طریق مواد مختلف انجام می گیرد و در واقع هر محیط از لوازم و اجناسی تشکیل شده است که با توجه به آن مواد باید شارژ کپسول آتش نشانی به شکل مناسب انجام می گیرد در این مقاله قصد داریم تا با انواع کپسول های آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی آشنا شویم تا بتوانیم تصمیم گیری درستی را برای انتخاب آن داشته باشیم .

کپسول آتش نشانی آب

کپسولهای آتش نشانی محتوی آب برای آتش سوزی هایی به کار می روند که از مواد خشک به وجود آمده اند مثلاً کاغذ ،چوب ،لاستیک، پلاستیک، پارچه و غیره از موادی هستند که باعث آتش‌سوزی شده و برای خاموش کردن آن می‌توان از کپسول محتویات آب استفاده کرد .

کپسول آتش نشانی محتوی کف

 کپسول های آتش نشانی که دارای شارژ کپسول آتش نشانی کف می باشند برای انواع مایعات قابل اشتعال به کار می‌روند بنابراین در محیط‌هایی که با انواع مایعات سر و کار دارند مانند محیط های آزمایشگاهی و غیره از کپسول های محتوی کف می توان استفاده کرد و همچنین برای خاموش کردن آتش سوزی های مواد خشک نیز موثر خواهد بود.

 کپسول آتش نشانی محتوی پودر

کپسول های آتش نشانی که مواد پودری دارندبرای آتش سوزی هایی که در کلاس a و بی و سی وجود دارند به کار می روند در واقع این کپسول ها می توانند هم مواد خشک و هم مایعات و هم گاز ها را خاموش کنند و در واقع می‌توان برای این مواد از این کپسول ها استفاده کرد تا بتوانیم حریق را به‌ صورت بسیار مناسبی خاموش کنیم.

کپسول آتش نشانی co۲

کپسول آتش نشانی co۲ برای مکان هایی که لوازم الکترونیکی و برقی در آنجا وجود دارد از کپسول آتش نشانی co۲ استفاده میشود.در واقع این گاز به دلیل این که مانع از رسیدن جریانات برق و الکتریسیته می شود باعث خاموش شدن حریق می گردد و برای خاموش کردن لوازم الکترونیکی گزیده عالی به حساب می آید. مجموعه آتش گریز تهران خدمات شارژ کپسول آتش نشانی و  فروش کپسول آتش نشانی در تهران و کرج را ارائه می دهد .

 آتش سوزی ها در کلاس های مختلفی وجود دارند که برای هر یک از آنها، شارژ کپسول آتش نشانی متفاوت خواهند بود به طور کلی کلاسهای آتش سوزی شامل انواع a, b, c, d, e, f وجود دارد که هر یک برای مواد قابل اشتعال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد کلاس a برای جامدات و مواد خشک می باشد که شامل موادی همچون چوب, کاغذ, پارچه ,فرش و غیره شارژ کپسول آتش نشانی در کلاس b برای آتش سوزی مایعات قابل اشتعال مانند الکل, بنزین ,استون و... انجام می گیرد، کپسول آتش نشانی کلاس c برای مواد قابل اشتعال از قبیل گازها که شامل اکسیژن، هیدروژن، پروپان ،متان، غیره می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول آتش نشانی کلاس dبرای آتش سوزی فلزات از قبیل پتاسیم ،لیتیوم، تیتانیوم و غیره مورد استفاده قرار می گیرد کپسول آتش نشانی کلاس e برای آتش سوزی برق و الکتریسیته همچون لوازم برقی و الکترونیکی و همچنین سیم ها استفاده می شود و کپسول آتش نشانی کلاس f برای آتش سوزی روغن های خوراکی همچون روغن هایی که در رستورانها و آشپزخانه وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 966
نمایش همه
علاقه مندی ها ()