اجرای آلاچیق با استفاده از مصالح ساختمانی مختلف می توان پیاده سازی نمود. آلاچیق نوعی سازه است که به صورت نیمه باز طراحی و ساخته می شوند و کاربرد گستردۀ آلاچیق را می توان در محیط های باز چون حیاط، پارک، فضای سبز محوطه های شهرک سازی و غیره مشاهده نمود. محبوبیت اجرای آلاچیق به دلیل نمای فوق العادۀ آن می باشد که شامل سقف شیروانی است و بدین وسیله از نفوذ آب باران و برف به داخل سازۀ آلاچیق جلوگیری می کند. همانطور که گفته شد، برای ساخت و اجرای آلاچیق از متریال مختلف استفاده می شود، که هر کدام از آنها نمای خاصی به این سازه می بخشد. ارائه خدمات اجرای آلاچیق توسط افراد فنی و مجرب صورت می گیرد.

آراز سقف یکی از مجریان اصلی اجرای پروژه های ساخت آلاچیق و اجرای انواع سقف شیروانی می باشند. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات لازم، قادر به اجرای انواع آلاچیق با طراحی مدرن و شکیل با قیمت ارزان می باشند.

اجرای انواع آلاچیق فلزی

در حال حاضر اجرای آلاچیق فلزی طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد علاقه مند به ساخت آلاچیق در محیط مسکونی، اداری و تجاری می باشند. بدین وسیله می توانند محیطی امن و به دور از تابش مستقیم خورشید و بارش بازار ایجاد نمود. اجرای آلاچیق فلزی با آردواز یا همان سقف شیروانی صورت می گیرد. طراحی و اجرای آلاچیق به صورت انجام می شود که از مقاومت بالا و پایداری عالی برخوردار است. جهت ساخت آلاچیق متناسب با محل ساخت، پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا به نکات مهم اجرای آلاچیق بپردازیم.

استفاده از فولاد ضد زنگ گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ زدگی یکی از متریال اصلی برای اجرای انواع آلاچیق محسوب می شود. استفاده از این نوع فولاد می تواند استقامت سازۀ آلاچیق را در برابر باد و طوفان در فضای باز تضمین نمود. توجه داشته باشید برای جلوگیری از تعمیرات بعدی آلاچیق، نیاز است که از ابتدای کار، اجرای آلاچیق فلزی به صورت کاملاً اصولی انجام گیرد و تمام جنبه های مقاوم سازی سازه در فضای باز، مد نظر قرار گرفته شود.

آراز سقف دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش آردواز یا انواع سقف شیروانی و همچنین اجرای سقف آردواز و انواع آلاچیق فلزی با بهترین قیمت و متریال با دوام و کیفیت عالی می باشد.

اجرای آلاچیق با سقف شیروانی

پایۀ اصلی اجرای آلاچیق با سقف شیروانی و سازۀ فولاد مقاوم و ضد زنگ است، تا مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد. استفاده از این نوع مصالح ساختمانی، می توان سازه ای مقاوم برای تفرجگاه ها و کیۀ فضاهای سبز ایجاد نمود.

به طور کلی برای اجرای آلاچیق سقف شیروانی دار از سقف منظم، سقف گِرد و سقف شیروانی قوس دار استفاده می شود که بر روی پنل های عمودی قرار گرفته می شوند، تا جریان باد در محیط به درستی صورت گیرد.

اجرای آردواز برای ساخت آلاچیق به میزان قابل توجهی به زیبایی و نمای ظاهری این سازه کمک می کند. علاوه بر آنکه سازه در برابر بارندگی شدید مقاومت بالایی خواهد داشت و از دوام بالایی برخوردار است.

قیمت اجرای آلاچیق

قیمت اجرای آلاچیق و خدمات اجرای شیروانی به فاکتورهای مهمی بستگی دارد، که می توان به نوع متریال و طراحی سازه اشاره نمود. جهت اجرای آلاچیق از ابزارآلات و مصالح ساختمانی متفاوتی چون پروفیل فولاد ضد زنگ، سقف شیروانی و بستر بتن استفاده می شود. تنوع طرح های ساخت آلاچیق بسیار است و قیمت ثابتی را نمی توان بیان کرد.

البته جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت اجرای آلاچیق می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی آراز سقف تماس حاصل فرمائید و در خصوص انتخاب طرح، نحوۀ ساخت و هزینۀ ساخت آلاچیق با سقف شیروانی مشورت کنید.

 

  شرکت آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()