کاغذ دیواری ها به دلیل تنوعی که دارند ، در دکوراسیون داخلی نقش مهمی داشته و افراد زیادی این دیوارپوش را انتخاب می کنند. برای این که بتوانید خرید کاغذ دیواری مانند  کاغذ دیواری تیره را با بهترین کیفیت و مناسب ترین نوع خریداری کنید باید اطلاعات خوبی را درباره ی سبک و نوع کاغذ دیواری ها داشته باشید و بدانید کدام نوع مناسب با محیط مورد نظر شما می باشد.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای ویژگی و خصوصیات مختلفی است که عبارتند از :

کاغذ دیواری کاغذی

این نوع از کاغذ دیواری ها جنس کاغذی دارند و بسیار نازک هستند. این کاغذ دیواری ها معمولا یکی دو سال عمر می کنند. باید توجه داشته باشید که کاغذ دیواری هی کاغذی قابلیت شستشو ندارند و به رطوبت حساس می باشند. یکی از معایب این نوع از کاغذ دیواری ها ، حساس بودنش در برابر برخورد اجسام است که به راحتی صدمه می بیند. پس اگر از این کاغذ دیواری استفاده می کنید باید بدانید که برای مکان های خلوت مناسب می باشند و باید در نگهداری آن دقت نمایید. کاغذ دیواری تیره در این نوع طرفداران زیادی دارد.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو یکی از انواع کاغذ دیواری هایی است که استفاده ی بسیاری از آن را مشاهده می کنیم. این نوع دارای کیفیت خوبی بوده و مورد توجه افراد قرار گرفته است. این نوع کاغذ دیواری ها ویژگی هایی شبیه به کاغذ دیواریpvc دارد و ضد غبار و لک می باشند که این مزیت باعث شده تا این دیوار پوش یکی از بهترین مدل های کاغذ دیواری به شما رودو بتوان کاغذ دیواری تیره را در این نوع مورد استفاده قرار داد. کاغذ دیواری های نانو خیلی زود پاره نمی شوند و آسیب نمی بینند و طول عمر بالاتری نسبت به نوع کاغذی دارند. همچنین کاغذ دیواری نانو مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید دارد.

کاغذ دیواری مخملی و بافت دار

این نوع از کاغذ دیواری ها نوع جدیدی از انواع این دیوار پوش به شمار می رود. کاغذ دیواری مخملی قیمت گران تری نسبت به دیگر کاغذ دیواری ها دارد ولی زیبایی بسیار زیادی را در دیزاین داخلی ایجاد می کند. در بافت این نوع ، نقش و نگار هایی از جنس مخمل مشاهده می شود. باید توجه کنید که به دلیل بافت حساس مخمل، این نوع از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو ندارند. این نوع یکی از انواعی است که کاغذ دیواری تیره در آن جایگاه بالایی دارد و افراد زیادی کاغذ دیواری تیره مخملی را در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرا ر می دهند.

خرید کاغذ دیواری تیره

باید توجه کنید که کاغذ دیواری ها در رنگ های مختلفی به تولید می رسند . یکی از انواعی که طرفداران بسیاری دارد کاغذ دیواری تیره می باشد . کاغذ دیواری تیره دارای رنگ های مختلفی می تواند باشد و یا از ترکیب چند رنگ تشکیل شود. برای خرید این نوع کاغذ دیواری به فروشگاه رونیا مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری ها مانند خرید کاغذ دیواری برجسته را به صورت اینترنتی می توانید از این مجموعه انجام دهید. فروشگاه رونیا از عرضه کنندگان بزرگ کاغذ دیواری در کشورمان است.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()