مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا از تنوع بالایی برخوردار است. پرده زبرا یکی دیگر از پرده هایی هستند که جهت تزئین نمای دکوراسیون در مقابل پنجره ها نصب می شوند. امروزه بیش از گذشته، خرید پرده های زبرا مورد استقبال قرار گرفته می شود. بر اساس دکوراسیون های مختلف می توان از پرده های مدرن استفاده نمود چون تنظیم نوردهی آنها به سادگی صورت می گیرد. در همین راستا شاهد سفارش  مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا  در طرح های متنوع و جذاب می باشیم.

فروشگاه های پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا، قادر به تأمین و چاپ اختصاصی انواع پرده زبرا مطابق با سلایق اشخاص مختلف در سطح کشور می باشد.

پررونق ترین مدل های پرده های آشپزخانه زبرا

پرده های زبرا ساده، پرده زبرا چاپی و پرده زبرا سه بعدی از رایج ترین انواع مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا محسوب می شوند. امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده از دستگاه های چاپ مدرن، امکان چاپ انواع تصاویر بر روی پرده های زبرا فراهم است.

پرده زبرا به نحوی طراحی شده است که به صورت دو لایۀ موازی بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند و به کمک زنجیر و یا ریموت از راه دور، می توان میزان تابش نور خورشید را به سادگی تنظیم و کنترل نمود. خوشبختانه صنعت ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی مدرن و مجلل رونق یافته است و فروشگاه های متعددی را می توان مشاهده نمود که در حوزۀ فروش انواع مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا، لوردراپه و کرکره ای می باشند. در این صورت افرادی که قصد ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی دارند، می توانند از زیبایی پرده های زبرا استفاده نمایند.

پرده های زبرا در طرح های مختلف چاپ می شوند و به صورت آماده به فروش می رسند و یا اینکه می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی خود، پرده زبرا سفارشی خریداری کنید.

آشپزخانه، مهمترین قسمت ساختمان محسوب می شود و جزء فضاهایی از محیط منزل است که میزان نور در محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. بانوان بیشترین زمان خود را در این محیط سپری می کنند. از این رو چیدمان وسایل و همچنین زیبایی دکوراسیون برای افراد بسیار حائز اهمیت است. امکان خرید مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا برای طرفداران این محصول مهیا می باشد.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا در لیست محصولات فروشگاه، انواع مدل پرده های جدید و مدرن آشپزخانه زبرا را با قیمت ارزان، کیفیت عالی و تنوع بالا عرضه می کند.

این نوع پرده ها به سهولت در محل نصب می شوند و متناسب با ابعاد پرده ها، می توان ابعاد پرده زبرا را سفارش داد و نگهداری و نظافت نسل جدید پرده های آشپزخانه به سهولت انجام می گیرد. انتخاب پردۀ مناسب می تواند میزان تابش نور در محیط آشپزخانه را بهبود ببخشد.

نکات مهم خرید پرده های جدید آشپزخانه زبرا

برای خرید پرده های فانتزی آشپزخانه  زبرا باید توجه داشته باشید که ابعاد پرده متناسب با سایز پنجره در نظر گرفته شده باشد. پرده های مدرن و مینیمال زبرا در طرح های ساده و شکیل طراحی شده اند و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. در نتیجه افرادی که قصد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون آشپزخانه دارند، می توانند از مزایای پرده زبرا استفاده کنند چون از قیمت ارزان و دوام بالا برخوردار است، ضمن آنکه قابل شستشو بوده و به سهولت می توان آلودگی های سطحی ایجاد شده بر روی پرده را تمیز نمود.

جهت سفارش اینترنتی مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا سه بعدی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا تماس حاصل فرمائید. البته با مراجعه به وب سایت فروشگاه رونیا، می توانید انواع محصولات پرده زبرا را مشاهده نموده و پس از بررسی قیمت و ویژگی های آنها، سفارش خرید خود را ثبت کنید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()