پرده اداری از تنوع بالای محصولات برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع پرده اداری بپردازیم، تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین نوع پرده را متناسب با موقعیت های مختلف محیط اداری با قیمت ارزان، کیفیت عالی و کاربری بالا تهیّه کنید. انتخاب پرده به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ برای مالکین ساختمان های اداری است. در واقع خرید پرده اداری جزء تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان اداری محسوب می شود. نوع و مدل پرده اداری نقش بسزایی بر روی دیدگاه مراجعه کنندگان و همچنین عملکرد پرسنل کاری خواهد داشت. بنابراین در ادامه بیشتر به این موضوع مهم خواهیم پرداخت، پس با ما باشید، تا شما را با نکات مهم مرتبط با انتخاب و خرید پرده اداری بیشتر آشنا کنیم.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در عرصۀ تأمین و پخش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون پرده های اداری و خانگی، انواع دیوارپوش، کفپوش و غیره می باشد. با هدف توسعۀ کسب و کار موفقیت آمیز مجموعۀ خود، امکان خرید آسان و مطمئن را برای مشترایان در سراسر کشور فراهم کرده است.

فروش انواع پرده اداری

فروش پرده اداری به سبک های مختلف صورت می گیرد و کارفرمایان بر اساس سلیقۀ شخصی، قیمت و طرح انتخاب خود را انجام می دهند. پرده کرکره ای، پرده کرکره عمودی، پرده کرکره چوبی، پرده کرکره آلومینیومی، پرده شید، پرده شید رول، پرده شید زبرا و پرده سیلوئت از انواع پرده اداری محسوب می شوند و هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارد. به دلیل تنوع مدل پرده های اداری، انتخاب و خرید آنها می تواند کمی دشوار باشد پس در ادامه بیشتر به ویژگی های آنها می پردازیم تا بهتر بتوانید بهترین پرده اداری قیمت ارزان و با کیفیت را خریداری کنید. جهت خرید آنلاین پرده اداری می توانید به وب سایت فروشگاه رونیا مراجعه کنید.

پرده کرکره ای اداری

پرده کرکره ای اداری یا پرده لوردراپه از پرده های محبوب برای محیط های اداری محسوب می شود چون به نحوی طراحی شده است که امکان تنظیم نور را به کاربر می دهد و می تواند یکی از پرده های مناسب برای محیط های اداری به شمار آید. تنوع رنگبندی و طرح برای این نوع پرده بسیار است و بدون هیچ محدودیت و چارچوب خاصی قابل پیاده سازی و نصب می باشد. طراحی این نوع پرده به دو صورت افقی و عمودی است و مدل پرده کرکره ای اداری افقی را می توان با متریال متفاوت چون فلز، چوب و طرح چوب خریداری نمود.

پرده شید اداری

پرده شید اداری نسل جدید از پرده های تزئینی یا بلایندها محسوب می شود و می تواند جایگزین مناسبی برای پرده های کلاسیک پاچه ای و پرده کرکره ای مورد استفاده قرار گرفته شود. کلمۀ "شید" از لغت انگلیسی به نام" سایه" گرفته شده است و از آن برای ایجاد محیط بی نور و سایه دار استفاده نمود. طراحی پرده شید اداری به نحوی است که دارای کی صفحه نرم با بافتی سبک از جنس پنبه، کتان، پلی استر و پارچه می باشد و شامل رنگبندی و طرح های متنوعی است که حول یک محور ثابت چرخانده می شود. البته این نوع پرده اداری را با استفاده از زنجیر می توان تنظیم نور آن را انجام داد.

پرده زبرا اداری

پرده زبرا اداری نیز از دیگر پرده های اداری شید مانند است که از جنس پارچه و تور به صورت دولایۀ موازی ساخته می شود که به یکدیگر متصل می باشند. از این رو امکان تنظیم نور محیط را می تواند میسر سازد.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا یکی از فروشندگان بزرگ در عرصۀ فروش مدل پرده های جدید آشپزخانه زبرا پرده اداری و دیگر محصولات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره آمادۀ ارائه انواع محصولات مدرن و شیک با قیمت ارزان می باشد.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()