داربست در تهران توسط برخی از شرکت ها سرویس دهی می شود. به طور کلی کاربرد اصلی داربست برای کار در ارتفاع می باشد که می تواند مصارف ساختمانی و یا نصب تابلوهای تبلیغاتی داشته باشد. داربست نوعی سازۀ موقت برای استحکام بخشیدن به سازۀ اصلی و یا کارهای اجرایی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به اجرای پروژه های ساختمانی با ارتفاع بالا، ارائه خدمات داربست در تهران جزء یکی از خدمات اجرایی اصلی در راستای انجام پروژه های ساختمانی محسوب می شود. با این تفاسیر، کارگران برای انجام فعالیت های ساختمانی، نیاز دارند که دسترسی کامل به ابزارآلات کاربرد داشته باشند. نصب داربست نیز به منظور اجرای کار در ارتفاع پیاده سازی می شود. با ما همراه باشید تا به مطالب مهمی چون معرفی انواع داربست، کاربرد آنها و قیمت داربست در تهران بپردازیم.

شرکت داربست دلتا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات فروش و نصب داربست در تهران می باشد. این مجموعه قادر به راهنمایی اصولی شما عزیزان، جهت انتخاب مناسب ترین داربست متناسب با نوع کاربرد شما می باشد.

فروش داربست در تهران

همانطور که گفته شد، با گسترش سازه های ساختمانی بلند، برای انجام کارهای فنی در ارتفاع، نیاز به استفاده از ابزارآلات سبک با رعایت اصول ایمنی است. بدین وسیله بتوان در مدت زمان اندک کارهای اجرایی در ارتفاع را انجام داد. در ادامۀ متن تلاش می کنیم اشاره ای به معرفی اجرای انواع داربست در تهران بپردازیم.

داربست چوبی، داربست فلزی، داربست فلزی معلق و داربست فلزی پایه دار از جمله رایج ترین انواع داربست محسوب می شوند. در ادامه به شرح انواع داربست ساختمان می پردازیم :

داربست های چوبی به صورت ثابت طراحی شده و از گوب های گرد یا نردبان مخصوص استفاده می شود. هنگام برپا کردن داربست از وسایلی چون تخته، خرک و پل موقت به کار برده می شود با اشکال مختلف می توان این نوع داربست را پیاده سازی نمود.

داربست فلزی در تهران و سطح کشور بیشترین کاربرد را دارد چون از استحکام بالایی برخوردار است. داربست های فلزی را از لوله های فولادی با قطر 48.3 میلیمتر یا همان لوله های 5 سانتی متری می سازند. البته دارای ضخامت 4 میلی متر می باشند و به کمک بست به یکدیگر متصل می شوند.

در صورت نیاز به دریافت خدمات داربست در تهران و یا خرید داربست  می توانید با شرکت داربست دلتا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه علاوه بر فروش، قادر به اجارۀ انواع داربست فلزی به ساکنین منطقۀ تهران می باشد.

 داربست فلزی معلق به نحوی ساخته می شود که تکیۀ آن بر روی دیوارهای ساختمان می باشد. بیشترین کاربرد این نوع داربست در تهران برای موقعیت هایی است که برپایی داربست از سطح زمین امکان پذیر نمی باشد. از نظر شکل ظاهری نیز مشابه سکویی است که از سطح ساختمان حالت بیرون زدگی دارد.

داربست فلزی پایه دار نیز از نامش مشخص است، بر روی سطح زمین پیاده سازی می شود. کاربرد اصلی این نوع داربست برای مواقعی است که سرعت، برای برپایی داربست بسیار حائز اهمیت است. اجرای داربست پایه دار، به دلیل نحوۀ ساخت و حفظ ایمنی، بیش از سه ردیف ساخته نمی شود. همچنین ارتفاع سکوی کار نباید بیش از 4.5 متر تجاوز کند و باعث کاهش امنیت سازۀ داربست می شود. در این نوع داربست پایه ها به صورت کامل ثابت نگه داشته می شود و برای بالا و پایین رفتن از نردبان مخصوص استفاده می شود.

جهت اطلاع از قیمت داربست در تهران می توانید با کارشناسان فنی شرکت داربست دلتا ارتباط برقرار کنید. این مجموعه همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان در این منطقه می باشد.

 

شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()