داربست فلزی یک سازۀ موقتی است که به واسطۀ آن می توان به نقاط مختلف در ارتفاع بالا دسترسی پیدا کرد. با نصب داربست فلزی می توان در امور ساخت و ساز برای تعمیرات نمای ساختمان، نصب تابلوهای تبلیغاتی و غیره استفاده نمود. ساخت داربست مقاوم با استفاده از لوله های فلزی صورت می گیرد و به عنوان تکیه گاه بر روی سازه ای نصب می شود. بدین وسیله می تواند مقاومت خود را حفظ کند. بدین ترتیب کارگرانی که مسئول کارهای اجرایی مرتبط با نمای ساختمان هستند، می توانند به کمک داربست فلزی و مقاوم به مکان مورد نظر در نمای ساختمان دسترسی پیدا کنند.

شرکت داربست دلتا مفتخر است که به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات کرایه و نصب داربست فلزی فعالیت خود را راه اندازی کرده است. این مجموعه با بررسی نیاز بازار توانسته حوزۀ فعالیت خود را تعیین نموده و چنین سرویس دهی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب داربست فلزی

در حالت کلی برای نصب داربست فلزی نیاز به استفاده از تجهیزات ویژه است که در ادامۀ متن بیشتر به آن می پردازیم. برخی از داربست های فلزی از جنس لوله های فولادی با قطر 48.3 میلی متر ساخته شده اند که با اصطلاح لوله 5 سانتی شناخته شده و اجرا می شوند. البته از نظر قطر نیز دارای قطر 4 میل می باشند.

داربست پایه دار یکی دیگر از انواع داربست فلزی است که برای برپایی سریع داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هنگام نصب داربست باید توجه داشته باشید که بیش از سه ردیف نباید از داربست استفاده نمود.

داربست های فلزی معلق نیز نوع دیگری از انواع داربست بازار محسوب می شوند که به دیوار ساختمان تکیه داده می شود. بنابراین برای مصارفی به کار برده می شود که امکان نصب داربست بر روی زمین میسر نیست. نحوۀ نصب این نوع داربست به نحوی است که سکو بیرون زده می شود و به همین علت با نام داربست معلق یا سکوی پیش آمده اطلاق می شود.

برای نصب داربست فلزی نیاز به یک سری تجهیزات مهم است که می توان به لوله های فولادی، بست های فلزی (بست فلزی چهار پیچه، بست فلزی چرخشی، بست کمکی یا نگهدارنده و بست زبانه ای)، مغزی، کفشک یا پایه فولادی، لنگریا مهاربند داربست پیچی، چرخ فولادی، گونیا تراز شیلنگ تراز و شاقول، آچار دوسر رینگ کروم، طناب ایمنی، کمربند ایمنی و کفش مخصوص، شبکه های توری حفاظتی و ... اشاره نمود. به طور کلی نصب داربست فلزی باید به صورت اصولی و دقت بالا صورت گیرد و نیاز به دقت و توجه فراوان دارد.

امروزه برای اجرای پروژه های ساختمانی نیاز به کرایه و نصب داربست فلزی است. شرکت داربست دلتا با نوع فعالیتی که انجام می دهد، قادر به ارائه خدمات نصب انواع داربست فلزی با رعایت اصول استاندارد و نکات ایمنی می باشد. جهت سفارش می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

هزینۀ اجاره و نصب داربست فلزی

هزینۀ خدمات نصب داربست فلزی به فاکتورهای مهمی چون ارتفاع سازه و همچنین میزان مصالحی که برای نصب داربست به کار برده شده است، بستگی دارد. البته ممکن است موارد دیگری نیز بر روی تعیین قیمت داربست فلزی تأثیر گذار باشد.

با پیشرفت تکنولوژی، شاهد کاربرد گستردۀ داربست های فلزی سبک وزن می باشیم. استفاده از این گونه لوله های داربست فلزی سبک، نیاز نیست نگران نحوۀ حمل و نقل این نوع تجهیزات ساختمانی بود.

اگر قصد نصب داربست فلزی جهت اجرای پروژه های ساخت و ساز دارید، می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی شرکت داربست دلتا تماس بگیرید. نصب داربست می تواند برای کارگران، موقعیت مناسبی برای دسترسی به قسمت های بالای دست نیافتنی ساختمان را میسر سازد.

شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()