داربست بهترین تجهیزاتی است که به منظور کار در ارتفاع در ساختمان های بلند مورد استفاده قرار گرفته می شوند. داربست متشکل از لوله و اتصالاتی است که به واسطۀ آن می توان ابزار مناسبی را برای بالا رفتن از ساختمان بوجود آورد. نصب داربست به افراد کمک می کند که دسترسی راحت تری به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشند. در واقع این روش می تواند، به کارگران کمک کند که با امنیت بیشتری، بتوانند کارهای ساختمانی را انجام دهند. همانطور که می دانید اکثر خدمات ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان به وسیلۀ داربست قابل اجرا می باشد و به فرد اجازه می دهد راحت تر بتواند فعالیت های ساختمانی را انجام دهند.

شرکت داربست دلتا، چندین سال است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ نصب داربست در تهران فعالیت می کند و آمادۀ خدمات رسانی به صنایع ساخت و ساز می باشند.

نصب داربست جهت پروژه های ساختمانی

در حال حاضر برای انجام پروژه های ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان نیاز به نصب داربست است. نصب مصالح ساختمانی مرتبط با نمای ساختمان، نصب شیشۀ نما، خدمات ساختمانی مرتبط با نظافت و تعمیرات در نمای ساختمان برخی از موارد مهمی هستند که به واسطۀ ابزارآلات داربست می توان در مدت زمان کوتاهی، اجرای چنین خدماتی را انجام داد.

به دلیل کاربرد محدود و کوتاه مدت که از تجهیزات داربست استفاده می شود، برخی از شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ خدمات اجاره و نصب داربست در ساخت و ساز فعالیت می کنند. کاربرد داربست به اوایل قرن 21 در کشور هایی چون مصر و چین باز می گردد. با گذشت زمان تنوع کاربرد این نوع محصول ارتقاء پیدا کرده است و شاهد نصب داربست فلزی، داربست نمایشگاهی، داربست ساختمانی، داربست غرفه و غیره می باشیم. به طور کلی بیشترین کاربرد و نصب داربست را می توان در صنعت ساخت و ساز در سطح جهان مشاهده نمود. به عبارتی اجرای داربست در نمای ساختمان های بلند دارای نقش پر رنگ است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی سطوحی که بیش از دو متر ارتفاع دارند، برای دسترسی به آن نواحی نیاز به نصب داربست است. این نوع ابزار به کارگران و متصدیان اجرای کارهای ساختمانی اجازه می دهد که بتوانند با سرعت عمل بالا و حفظ نکات ایمنی، بتوانند در مدت زمان کوتاهی، عملیات های محول شده را انجام دهند. البته نیاز به رعایت کلیۀ اصول ایمنی حین انجام کار است. در واقع ایمنی مهمترین بخش برای نصب آسان داربست محسوب می شود و در عین حال افرادی که بر روی داربست نیز کار می کنند، باید برای حفظ سلامت، نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی دارند.

شرکت داربست دلتا یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات اجاره و نصب انواع داربست برای مصارف کار در ارتفاع می باشند. لذا جهت سفارش داربست می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

قیمت نصب داربست

قیمت نصب داربست فلزی به ارتفاع و میزان اقلامی که مورد استفاده قرار گرفته است، بستگی دارد. به طور کلی مهمترین عامل تعیین کننده هزینۀ اجارۀ داربست، کیفیت نوع داربست و نحوۀ پیاده سازی آن خواهد داشت. لازم به ذکر است که پیشرفت تکنولوژی باعث ارتقاء کیفیت ساخت داربست ها شده است. در نتیجۀ آن می توانید شاهد نصب انواع داربست با وزن سبک می باشیم که بیش از مدل های قدیمی برای اجرای پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

به طور کلی تکمیل پروژه های ساختمانی بدون کرایه و نصب داربست میسر نمی باشد چون دسترسی به نمای ساختمان برای نصب مصالح ساختمانی، بدون داربست امکان پذیر نخواهد بود.

جهت سفارش و نصب انواع داربست جدید می توانید با کارشناسان شرکت داربست دلتا تماس حاصل فرمائید و مشورت کنید.

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()