آب بندی نمای کامپوزیت توسط افراد مجرب و فنی صورت می گیرد. امروزه اکثر مصالح ساختمانی نمای ساختمان از جنس کامپوزیت هستند. اجرای این نوع مصالح ساختمانی به نحوی است که بین قطعات کامپوزیت، درز وجود دارد که باید با استفاده از مواد مناسب پوشیده شود. چرا که عدم رسیدگی به این موضوع مهم، می تواند امکان نفوذ آب و رطوبت را به داخل ساختمان بیشتر کند. به همین دلیل پس از نصب کامپوزیت، نیاز به آب بندی نمای کامپوزیت ساختمان است. در ادامۀ مقاله به انتخاب مناسب ترین مواد آب بندی نمای کامپوزیت می پردازیم. در این صورت بتوانید مقاومت نمای ساختمان را ارتقاء ببخشید.

گروه نماروز از جمله مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع می باشد. بدین ترتیب در لیست خدماتی که قادر به ارائه آنها می باشد، اجرای اصولی آب بندی نمای کامپوزیت با طناب است.

اجرای آب بندی نمای کامپوزیت با چسب پلی یورتان

چسب اکریلیک، سیلیکون و پلی یورتان از جمله متریال با کیفیتی هستند که به منظور پوشش درز مورد استفاده قرار گرفته می شوند ولی از نظر ماهیت و استحکام متفاوت از یکدیگر هستند. متناسب با جنس مصالح ساختمانی می توان مناسب ترین گزینه را انتخاب نمود. استفاده از چسب پلی یورتان برای پوشاندن درزهای نمای کامپوزیت و همچنین شیشه گزینۀ مناسبی محسوب می شود چون دارای یک سری ویژگی های قابل توجه است. آب بندی نمای کامپوزیت با چسب پلی یورتان از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. در واقع این نوع چسب مقاومت بالایی در برابر اشعۀ فرابنفش نور خورشید دارد، خاصیت الاستیکی و انعطاف پذیری بالا، قدرت چسبندگی بالا و مقاومت بالا در برابر پاره شدن و تسریع در زمان خشک شدن و غیره دارد.

برای عایق کاری نمای کامپوزیت نیاز است که تمامی درزها تمیز باشد و سپس با چسب پلی یورتان پُر می شود. آب بندی نمای ساختمان طبق یک سری مراحل مشخص صورت می گیرد که می توان در ابتدا، به برداشتن لاستیک های فرسودۀ موجود میان مصالح کامپوزیت اشاره نمود. سپس اطراف درزها توسط چسب کاغذی پوشانده می شود تا بدین وسیله راحت تر بتوانند عملیات زدن چسب پلی یورتان به سطوح درز را انجام دهند.

با توجه به اینکه برخورد چسب به سطوح کامپوزیت، می تواند باعث تخریب جلوۀ نمای کامپوزیت شود و به همین علت از نوار چسب کاغذ استفاده می شود. پس از تکمیل چسب میان درزهای کامپوزیت، با استفاده از کاردک می توان روی چسب ها را صاف نموده و سپس چسب های کاغذی را از سطوح کامپوزیت خارج می کنند. توجه داشته باشید که چسب موجود در درزهای کامپوزیت باید یکنواخت باشد و بدین ترتیب سطح پارگی کارتریج و زاویۀ قرارگیری آن از سطح خارجی تنظیم می شود تا کیفیت نهایی قابل قبولی داشته باشد.

در صورت درخواست آب بندی نمای کامپوزیت و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع فعالیت می کند.

با توجه به اهمیت امور عایق بندی سطوح نمای ساختمان، نیاز به رعایت اصولی آب بندی نمای ساختمان است. عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند با گذشت زمان موجب افزایش نفوذ رطوبت و گرد و خاک به داخل ساختمان شود.

قیمت آب بندی نمای کامپوزیت به ابعاد کار و میزان چسب و موادی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بستگی دارد. در نتیجه نمی توان به طور دقیق مشخص نمود و نیاز به بررسی دقیق محل توسط یک کارشناس مجرب است.

اگر بر روی نمای کامپوزیت ساختمان، خالی شدن درزهای کامپوزیت و جداره های خارجی شیشه های نما را مشاهده می کنید می توانید برای جلوگیری از افزایش خسارت با گروه نماروز تماس گرفته و از راهنمایی آنها استفاده نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()