رفع نم نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است چون عدم توجه به این موضوع مهم می تواند باعث کاهش دوام ساختمان شود. در واقع درز بندی یا آب بندی نمای ساختمان به صورت کاملاً اصولی باعث می شود که آب باران و برف به داخل ساختمان نفوذ پیدا نکند و بدین وسیله نم و رطوبت به قسمت های مختلف ساختمان سرایت نکند. در حال حاضر اجرای رفع نم نمای ساختمان به روش های مختلف صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله بیشتر به شرح روش های مختلف  رفع نم نمای ساختمان می پردازیم، تا در صورت لزوم بتوانید با افراد فنی و متخصص در این حوزۀ کاری راهنمایی بگیرید.

گروه نماروز سال های متوالی است که توانسته به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ خدمات ساختمانی و همچنین به صورت اختصاصی در حوزۀ نمای ساختمان و کار در ارتفاع فعالیت کند. افرادی که ساکن ساختمان هایی با ارتفاع بلند هستند، در صورت نیاز به خدمات آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه، شستشوی شیشۀ نمای ساختمان، نصب توری مرغی و غیره می توانید با کارشناسان فنی نماروز تماس حاصل فرمائید.

رفع نم نمای ساختمان کامپوزیت

به طور کلی رفع نم نمای ساختمان بر اساس شرایط آب و هوایی صورت می گیرد. چرا که متناسب با آب و هوای سرد و خشک، مناسب ترین روش برای انجام آب بندی نما در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال تعویض شیشه و آب بندی جداره های نمای ساختمان با استفاده از چسب های مخصوص صورت می گیرد که مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و دیگر شرایط محیطی دارند. با توجه به اینکه وضعیت نمای ساختمان تأثیر مستقیم بر روی استقامت ساختمان دارد، همواره تلاش می کنند که درزهای موجود در سطوح نمای ساختمان را متریال با کیفیت بپوشانند، تا بدین وسیله بتوانند از گسترش درز و ترک های بوجود آمده بر روی نما جلوگیری کنند.

بهترین گزینه برای رفع نم نمای ساختمان کامپوزیت و عایق کاری نمای ساختمان  استفاده از چسب های پلی یورتان است. به عبارتی این نوع چسب در برابر تابش نور خورشید، رطوبت و گرمای زیاد دارای مقاومت بالا است. همچنین دارای خاصیت الاستیک بالا برای افزایش قدرت چسبندگی است و مقاومت بالایی در برابر پارگی خواهد داشت. در ضمن برای رفع نم نمای ساختمان شیشه نیز می توان از این نوع چسب استفاده نمود چون مستحکم است و به سرعت خشک می شود و نیاز به زیرسازی ندارد. در ابتدا باید تمامی درزها با چسب پوشانده شود و بدین وسیله از ورود آب و رطوبت به داخل نمای ساختمان جلوگیری شود.

روش های رفع نم نمای ساختمان

با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان ها، به روش های مختلف رفع نم نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. رفع نم نمای ساختمان با طناب، کلایمر، بالابر و داربست صورت می گیرد. در نتیجه کارشناسان فنی با بررسی تمام جوانب، مناسب ترین روش برای رفع نم نمای ساختمان و آب بندی نما انتخاب شده و اجرا می شود.

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص نحوۀ اجرای آب بندی و رفع نم نمای ساختمان می توانید با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع آمادۀ خدمات رسانی می باشد.

قیمت رفع نم نمای ساختمان به میزان گستردگی نم بوجود آمده در نمای ساختمان، نوع متریال به کار رفته در نمای ساختمان و روش اجرایی آن بستگی دارد. بنابراین نمی توان به صورت ثابت قیمتی را برای از بین بردن نم نما ذکر نمود. در نتیجه با اعزام کارشناس فنی به محل، تمام جوانب در نظر گرفته می شود و پس از کارشناسی دقیق، می توانند قیمت تقریبی انجام آب بندی و رفع نم نمای ساختمان را مشخص نمایند.

اگر نیاز به آب بندی نما و رفع نم نمای ساختمان های مختلف را دارید، می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز تماس بگیرید

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()