عایق کاری نمای ساختمان با هدف کاهش گسترش نم در نمای ساختمان و بر طرف نمودن درزهای ایجاد شده در سطوح نمای ساختمان صورت می گیرد. رعایت اصول عایق کاری و آب بندی نمای ساختمان، موجب ایمن سازی سطوح خارجی ساختمانی در برابر شرایط محیطی می شود. با توجه به تنوع مصالح ساختمانی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نوع موادی که برای عایق کاری به کار برده می شوند، متفاوت از یکدیگر می باشند. در نتیجه ارائه خدمات عایق کاری نمای ساختمان نیاز به دانش و تخصص دارد. در این صورت طول عمر موادی که در داخل درز قسمت های مختلف نما قرار گرفته می شود، از دوام بیشتری برخوردار خواهد بود.

گروه نماروز با داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ اجرای پروژه های خدمات ساختمانی، قادر به ارائه هر گونه خدمات اختصاصی عایق کاری نمای ساختمان با مصالح ساختمانی متفاوت با ابزارآلات مطمئن می باشد.

عایق کاری نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه

همانطور که گفته شد، متناسب با جنس مصالح ساختمانی، مناسب ترین روش و مواد انتخاب می شود. در رابطه با عایق کاری نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه از متریال با کیفیت چون چسب های پلی یورتان استفاده می شود. از مزایای این نوع چسب می توان به استحکام بالا در برابر پارگی، نور خورشید، شستشو و غیره اشاره نمود. در این صورت افرادی که شاهد درز در قسمت های مختلف نمای کامپوزیت و یا لایه های خارجی شیشه هستند، می توانند از خدمات گروه های ساختمانی در این حوزه استفاده نمایند.

بروز مشکل در نمای ساختمان با گذشت زمان گسترش می یابد و می تواند سطح خسارت به نما را افزایش دهد و باعث ایجاد نم در نمای ساختمان شود و به مرور زمان باعث سُستی مصالح نمای ساختمان می شود. در نتیجه ارائه خدمات عایق کاری نمای ساختمان به صورت تخصصی یک نیاز محسوب می شود و توسط برخی از گروه های ساختمانی ارائه داده می شود.

به طور کلی برای آب بندی نما نیاز است که کلیۀ ترک و درزهای موجود در نمای ساختمان با استفاده از مواد مختلف پُر و ترمیم می شود و به صورت کامل مراحل عایق کاری نمای ساختمان صورت می گیرد.

عایق کاری نمای ساختمان با طناب

گروه نماروز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی با ابزارآلات ایمنی در سطح تهران تأسیس شده است و آمادۀ خدمات رسانی به شما مالکین ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره می باشند. در همین راستا قادر به اجرای عایق کاری نمای ساختمان با طناب، داربست، جک بالابر و غیره می باشند. به دلیل ارتفاع بالایی که ساختمان های مختلف دارند، نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص است و فرد اجراکننده باید تمام موارد را مد نظر داشته باشد.

لازم به ذکر است که نحوۀ انجام عایق کاری نمای ساختمان بر مبنای مصالح ساختمانی صورت می گیرد. بنابراین افرادی که اجرای آب بندی نمای ساختمان را انجام می دهند، آگاهی کامل نسبت به این موضوعات دارند.

چسب های پلی یورتان، چسب سیلیکونی، مواد نانو، رزین، مواد عایق دو جزئی، Z90، مایع های پلیمری، چسب اکریلیک و ... برخی از موادی هستند که به منظور عایق بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ارلبته به جنس مصالح ساختمانی بستگی دارد که بتواند چسبندگی لازم را حفظ کند.

قیمت عایق کاری نمای ساختمان

قیمت عایق کاری نمای ساختمان و آب بندی نمای کامپوزیت به ابعاد محل عایق کاری و نوع مواد بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص نحوۀ مرتفع نمودن نم نمای ساختمان و آب بندی نما، می توانید با گروه های ساختمانی معتبر در این حوزه تماس حاصل فرمائید.

گروه نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات لازم، قادر به انجام عایق کاری نمای ساختمان با طناب در مدت زمان کوتاه و قیمت مناسب می باشد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()