نکاتی که مربوط به نقاشی نما است :

برخی از نکاتی که کارشناسان نماروز زمان نقاشی نما به آن توجه زیادی دارند عبارت است از :

  1. توجه به شرایط آب و هوایی :

یکی از مهمترین نکاتی که باید زمان  نقاشی نما به آن دقت داشته باشید شرایط آب و هوایی است. به طور کلی هر یک از رنگ هایی که برای زیبایی نما انتخاب می کنید باید کیفیت مناسب و عالی داشته باشد تا در هر شرایط آب و هوایی از خود مقاومت زیادی نشان دهد. کارشناسان نماروز بسته به نوع شرایط آب و هوایی که در منطقه شما وجود دارد بهترین نگ را جهت نقاشی نما انتخاب می نماید. رنگ نانو یکی از بهترین رنگ ها جهت نقاشی کردن نما می باشد که متخصصان نماروز تنها این رنگ را برای کار خود انتخاب می کنند. این رنگ ها دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند، همچنین زیبایی ما با استفاده از آنها تا چند برابر افزایش پیدا می کند.

  1. دقت به نوع رنگ و انتخاب مناسب ترین رنگ :

رنگ هایی که شما می توانید برای نقاشی نما به کار بگیرید متنوع هستند و هر یک از آنها زیبایی نما را به گونه ای خاص افزایش می دهند. شما می توانید از بین گزینه های رنگی متنوع که نماروز معرفی می کند یکی از آنها را برای زیبایی بیشتر نمای خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که انتخاب رنگ به نوع ساختمان و محلی که ساختمان را در آنجا ساخته اید بستگی بسیار زیادی دارد. بنابراین شما بهتر است برای نقاشی نما با مشاوران نماروز مشورت کنید تا آنها بهترین رنگ را بر اساس نوع ساختمانی که دارید معرفی کنند.

  1. تقسیم بندی نمای بیرونی برای رنگ :

پیش از اینکه نقاشی نما ساختمان را آغاز نمایید بهتر است که هر یک از قسمت های نما را از جهات متنوع تقسیم بندی کنید. سقف، دیوارهای جلویی و پشتی، درب ها  ... را که در یک ساختمان وجود دارد باید به صورت تفکیک شده رنگ کنید. برخی از افراد شاید مایل باشند که رنگ دیوار ساختمان شان با رنگ درب های ساختمان شان مطابقت نداشته باشد. در این زمینه بهتر است که تنها از متخصصان نماروز مشورت های لازم را دریافت کنید. 

  1. رنگ بندی و عایق بندی :

رنگ هایی که برای نقاشی نما مورد استفاده قرار می دهید باید کیفیت عالی داشته باشند تا از آنها بتواند به عنوان یک رنگ عایق نام برد. نماروز برای اینکه امنیت و دوان ساختمان ها را افزایش دهد تنها از آن دسته رنگ هایی که عایق بندی می باشند استفاده می کند. این مسئله که رنگ عایق گرما و سرما باشد اهمیت بسیار زیادی دارد و شما بهتر است که به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. در این صورت ساختمان شما در هر فصل امنیت لازم را دارد و شما می توانید با خیال راحت این رنگ ها را تا سال ها روی ساختمان مشاهده کنید. خدمات رفع نم نمای ساختمان توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

  1. انتخاب رنگ ویژه برای نمای سیمانی و یا چوبی :

رنگ هایی که برای نقاشی نما انتخاب می کنید بر اساس نوع نما با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. برخی از آنها بیشتر برای آن دسته از نماهایی که چوبی می باشد به کار می رود و برخی از آنها مخصوص نماهای سیمانی است. شما می توانید انواع رنگ ها را که برای نماهای متنوع می باشد از کارشناسان نماروز درخواست کنید که روی نمای مورد نظرتان به کار ببرد. نماروز بر اساس نوع نمای ساختمان شما نقاشی نما را آغاز می کند و از بهترین رنگ استفاده می نماید. کیفیت رنگ یکی از اصلی ترین فاکتورهایی است  که کارشناسان به آن توجه زیادی دارند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()