نکاتی در مورد اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان :

در صورتی که آنها این نکات را به درستی روی نما اجرا نمایند بدون شک نما زیبایی و جذابیت لازم را دارد. برخی از نکاتی که در مورد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان وجود دارد و کارشناسان نما روی به آنها توجه نشان می دهند عبارت است از :

  1. اهمیت شستن ماسه ها :

از آنجایی که متخصصان نماروز سال های زیادی است در زمینه  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تسلط دارند می دانند که باید در دوغاب مورد استفاده پشت سنگ ها ماسه های به کار رفته شده را به خوبی شستشو دهند. شما بهتر است بدانید که در صورت شستشو ماسه ها می توانید کیفیت و چسبندگی آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. افزایش دادن کیفیت و چسبندگی ماسه ها برای به کار بردن پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد.

  1. عدم استفاده از نخاله :

برخی از مجریان شاید از این مسئله اطلاع نداشته باشند که استفاده از نخاله به جای ماسه شسته شده ممکن است استحکام و میزان چسبندگی آنها را به طور کلی از بین ببرد. در این صورت سنگ ها بعد از مدتی از جای خود می افتند. به همین دلیل متخصصان نماروز از آنجایی که تخصص زایدی در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارند از نخاله برای پر کردن پشت سنگ ها به هیچ وجه استفاده نمی کنند.

  1. شستشوی سنگ ها بعد از فرزکاری :

زمانی که به وسیله دستگاه فرز در قسمت پشتی سنگ ها برش ایجاد می کنید باید بعد از تمام شدن کار خاک هایی که تولید شده است را به خوبی شستشو دهید تا سنگ ها به طور کامل تمیز شوند. متخصصان نماروز به خوبی با این مورد آشنایی دارند و سنگ ها را پس از برش کاری شستشو می دهند.

  1. توجه به آب و هوا در حین کار :

برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باید به خوبی آب و هوا و شرایطی که وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید. متخصصان نماروز پیش از اجرای نما با پیچ و رولپلاک  به آب و هوا دقت زیادی دارند. در صورتی که هوا خیلی سرد باشد دیگر آنها کار نمی کنند تا شرایط هوا به درجه تعادل برسد. به طور کلی بهتر است بدانید که فصل زمستان برای انجام دادن کارهای مربوط به نمای ساختمانی فصل مناسبی به شمار نمی رود.

  1. استفاده از سیمان زیاد :

زمانی که دوغاب تهیه می شود اگر میزان سیمان آن بیشتر باشد چسبندگی آن هم تا حدودی افزایش پیدا می کند بنابراین باید بدانید یکی از نکات مهم مربوط به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان استفاده از سیمان زیاد در نمای ساختمان است. در صورتی که میزان سیمان بیشتر باشد بدون شک استحکام آن ساختمان هم تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

  1. استفاده از چسب موقت :

اگر می خواهید که سنگی را به صورت موقت در جایی قرار دهید باید از چسب هایی که موقت می باشند استفاده کنید. متخصصان نماروز به خوبی با انواع این چسب ها جهت استفاده برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آشنایی دارند. با استفاده از این چسب ها دیگر نیازی به ملات های گچی ندارید. رطوبت با استفاده از این چسب ها به خوبی گرفته می شود و استحکام ساختمان افزایش پیدا می کند. درخواست رفع نم نمای ساختمان را از سایت انجام دهید.

  1. عدم استفاده از سیمان خشک :

متخصصان نماروز برای اینکه بهترین کیفیت را به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دهند از سیمان خشک استفاده نمی کنند. سیمان خشک چسبندگی زیادی ندارد و بعد از مدتی موجب فرسوده شده ساختمان می شود. بسیاری از افراد امکان دارد که به جای سیمان خیس از سیمان خشک استفاده کنند که این اقدام اشتباه است.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 772
نمایش همه
علاقه مندی ها ()