کاربردهای متنوع نصب توری مرغی :

 برخی از مهمترین کاربردهایی که نصب توری مرغی را به وسیله متخصصان نماروز افزایش داده است عبارت می باشد از :

  1. ساخت قفس حیوانات :

یکی از متداول ترین کاربردهایی که نصب توری مرغی دارد این است که با استفاده از آن اقدام به ساخت قفسه حیوانات نمایید. شما می توانید انواع قفسه های حیوانات را با استفاده از این توری ها بسازید. زمانی که می خواهید توری مرغی را از نماروز خریداری کنید باید به خوبی کیفیت و اندازه آن را بررسی کنید. اینکه اندازه توری مرغی برای ساخت قفسه حیوانات مناسب باشد را بهتر است که به خوبی زمان خریداری در نظر بگیرید. مفتول های توری مرغی در برابر تغییرات مربوط به شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد.

  1. پوشش دادن تراس :

از دیگر کاربردهایی که نصب توری مرغی را افزایش داده است پوشش دادن تراس می باشد. شما می توانید تراس های خود را با استفاده از این توری ها بپوشانید. برای اینکه فضای تراس شما با نصب این توری ها افزایش پیدا کند بهتر است که از متخصصان نماروز درخواست نصب توری مرغی را داشته باشید. متخصصان نماروز به خوبی قادر هستند توری ها را نصب نمایند تا نما زیبایی لازم را داشته باشد.

  1. محافظت از ساختمان ها و جان افراد :

آن دسته از ساختمان هایی که افراد برای ساخت آنها  در حال به کار بردن مصالح هستند با نصب توری مرغی می توانند از جان افرادی که زیر آن ساختمان حرکت می کنند مراقبت نمایند. این کاربرد ساختمانی که توری مرغی دارد یکی از مهمترین کاربردهای نصب توری مرغی می باشد. کارشناسان و متخصصان نماروز در زمینه نصب انواع توری مرغی ها تخصص دارند و می توانند با بهترین کیفیت توری مرغی های ساختمان های تازه تاسیس را نصب نمایند.

  1. گچکاری ساختمان ها :

گچ کارها هم برای اینکه از ترک خوردن گچ حین کار جلوگیری نمایند اقدام به نصب توری مرغی می کنند. شما باید بدانید در ستون ها برای اینکه گچ به سطح مورد نظر اتصال داشته باشد از این توری ها استفاده می کنند. توری ها در گچکاری به عنوان یکی از پایه های نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرند. نماروز انواع توری مرغی های قابل نصب برای گچکاری را به شما با بهترین قیمت ارائه می دهد.

  1. زیرسازی کاشی :

برای زیرسازی کاشی ها هم شما می توانید از این توری ها استفاده کنید. برای اینکه ملات سازی زیر کاشی ها یکنواخت باشد بهتر است که این توری ها را نصب نمایید. جهت نصب توری مرغی برای زیرسازی کاشی ضلع های آن را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که اطلاعات در این زمینه ندارید بهتر است با کارشناسان نماروز مشورت کنید. انجام شستشوی نمای ساختمان را به این مرکز بسپارید. 

  1. دیوارکشی محوطه :

یکی از بهترین متریال هایی که شما برای دیوارکشی های محوطه های متنوع می توانید داشته باشید نصب توری مرغی می باشد. شما می توانید اندازه زیادی از این توری ها را از نماروز خریداری کنید و یا از آنها درخواست کنید که این توری ها را به عنوان دیوار برای شما نصب نمایند. نصب توری مرغی برای دیوار کشی بسیار آسان است و شما نیازی به تجهیزات اضافی برای نصب آن ندارید.

  1. استفاده در نمای ساختمان :

 توری های بسیار زیادی برای نمای ساختمان به کار برده می شود که به دلیل مقاومت بسیار بالای توری مرغی افراد اقدام به نصب توری مرغی برای نمای ساختمان ها می نمایند. شما می توانید انواع این توری ها را از نماروز خریداری کرده و درخواست نصب آن برای کاربرد مد نظرتان را داشته باشید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()