نکاتی در مورد نماشویی ساختمان ها :

 کارشناسان نماروز برای نماشویی هر یک از نماهای ساختمانی به خوبی برخی از نکات را در نظر می گیرند که این نکات عبارت می باشد از :

  1. توجه به شستشوی بخشی از نما و یا تمام نما :

زمانی که شما درخواست نماشویی ساختمان خود را از نماروز دارید باید به خوبی دقت داشته باشید که بخشی از نما را می خواهید شستشو دهید و یا اینکه تمام نما را می خواهید شستشو دهید. برخی از افراد شاید بخواهند تنها آن قست نما که از پیاده روی دیده می شود را شستشو دهند. این نکته را شما باید به خوبی بدانید که هیچ کس آن دسته از آسمان خراش ها را از بالا تا پایین شستشو نمی دهد. در واقع بیشتر ساختمان هایی را که بلند هستند را از طبقه ششم به پایین شستشو می دهند.  نماشویی موجب زیباتر شدن نمای ساختمانی شما می شود. ولی بهتر است که شستشوی نمای خود را تنها به افرادی که تخصص بیشتری دارند بسپارید. متخصصان نماروز با انواع نماها و روش های شستشوی هر یک از نماها آشنا می باشند.

  1. روش های شستشوی نما :

روش هایی که برای نماشویی به کار برده می شود تفاوت است. متخصصانی که در نماروز فعالیت می کنند با انواع روش هایی که مربوط به شستشوی نماها می باشد آشنا می باشند. یکی از روش های شستشو با استفاده از آب می باشد که این روش یکی از روش های مرسوم است و بسیاری از متخصصان نماشویی از این روش استفاده می کنند. یکی از دیگر روش ها شستشو با استفاده از مواد شیمیایی می باشد که این روش هم بیشتر برای آن دسته از ساختمان هایی که آلوده هستند به کار برده می شود. روش شستشو با تراشیدن سومین روشی است که متخصصین از این روش استفاده می کنند. این روش بیشتر برای آن دسته از ساختمان هایی که بازسازی شده هستند به کار برده می شود. متخصصین نماروز با انواع روش های نماشویی آشنایی دارند و به همین دلیل هر یک از این سه روش را مورد استفاده قرار می دهند.

  1. میزان رطوبت :

در صورتی که رطوبت زیادی وارد نما شود ممکن است که ساختار نما دچار مشکل شود. بنابراین شما باید به خوبی بدانید تنها آن دسته از متخصصانی که نماشویی را انجام می دهند قادر هستند بر اساس نوع نما بهترین شستشو را در هر نما انجام دهند. متخصصان نماروز به خوبی قادر می باشند میزان رطوبت را زمان نماشویی تنظیم کنند تا ساختمان دچار افتادگی و آسیب نشود.

  1. شرایط آب و هوایی ساختمان :

هر یک از شهرها آب و هواهای متنوعی دارند و به همین دلیل ساختمان هایی هم که در هر یک از شهرها ساخته می شوند تحت تاثیر آن آب و هوا قرار خواهند گرفت. شما باید به خوبی شرایط آب و هوایی نماهای ساختمانی را از نظر بارندگی و ... بررسی کنید و سپس نماشویی ساختمان را انجام دهید. 

  1. نوع ساختمان :

نوع ساختمانی که می خواهید شستشو دهید هم اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان نماروز تمامی متریال هایی که روی نما به کار برده شده است را برای شستشو مورد بررسی قرار می دهند و سپس یکی از روش های شستشو را برای اساس نوع نما اجرا می نمایند. نوع ساختمان برای نماشویی اهمیت بسیار زیادی دارد.

  1. موقعیت ساختمان :

هر یک از متخصصانی که شستشوی نماها را بر عهده دارند به خوبی موقعیت نماها را بررسی می کنند و شستشو را آغاز می نمایند. متخصصان نماروز به خوبی با اجرای نقاشی نما و انواع روش های نماشویی آشنا می باشند و بر اساس موقعیت هر ساختمان یکی از روش های شستشوی نما را به کار می گیرند تا ساختمان را به بهترین نحو ممکن شستشو دهند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()