کپسول آتش نشانی کاربردی ترین وسیله برای اطفاء حریق می باشد. هدف از ساخت و عرضۀ کپسول های آتش نشانی، سرعت بخشیدن به فرآیند خاموش کردن آتش در موقعیت های مختلف است. همانطور که می دانید مواد اشتعال زای طبیعی و مصنوعی متعددی در پیرامون ما وجود دارد و نحوۀ اشتعال آنها نسبت به یکدیگر متفاوت صورت می گیرد. به همین دلیل کارشناسان توانسته اند انواع کپسول آتش نشانی را با محتویات مختلف شارژ نمایند. به همین دلیل هنگام خرید کپسول آتش نشانی باید نوع مواد اشتعال زایی که در پیرامون محل سکونت و کسب و کار شما وجود دارد را در نظر داشته بگیرد.

جهت دریافت خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و تمام اتوماتیک قادر به ارائه خدمات شارژ فوری کپسول آتش نشانی می باشد.

اهمیت کاربرد کپسول آتش نشانی و انواع آن

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، کاربرد اصلی کپسول های آتش نشانی برای خاموش کردن آتش است. با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند و پروسۀ آتش سوزی به سرعت گسترش می باید. به همین دلیل کارشناسان فنی توانسته اند با ساخت کپسول های آتش نشانی به عنوان سیستم خاموش کنندۀ سریع، بتوانند در همان موقعیت، آتش را به سرعت خاموش کنند.

کپسول آتش نشانی آبی، کپسول آتش نشانی ترکیب آب و گاز، کپسول آتش سوزی محتوی مواد پودری،  کپسول آتش نشانی حاوی پودر و هوا، کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی گاز دی اکسید کربن، کپسول آتش نشانی هالوژن و بیوورسال برخی از انواع کپسول آتش نشانی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته شده است. چرا که هر کدام از آنها متناسب با نوع مواد اشتعال زا، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله بتوانند فرآیند انتشار آتش سوزی را تحت کنترل داشته باشند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش کنند.

نکتۀ مهمی که در رابطه با این وسیله وجود دارد، طراحی خاص این ابزار اطفاء حریق می باشد. چرا که مخزن کپسول آتش نشانی قابلیت شارژ پذیری دارد. بنابراین به محض تخلیۀ جزئی و کامل کپسول آتش نشانی، می توانید با مراجعه به خدمات ایمنی آتش گریز تهران، اقدام به شارژ کپسول آتش نشانی مورد نظر نمائید. این مجموعه مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک برای شارژ فوری کپسول های آتش نشانی است و همواره آمادۀ ارئه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

شارژ کپسول آتش نشانی

همانطور که گفته شد، شارژ کپسول های آتش نشانی نیاز به دقت و توجه دارد و افرادی که دوره های لازم را سپری نموده اند، می توانند از عهدۀ شارژ کپسول های آتش نشانی برآیند. چرا که درصد مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ کپسول های آتش نشانی نقش بسزایی بر نحوۀ عملکرد کپسول های آتش نشانی دارد. بنابراین برای خرید کپسول آتش نشانی آب و گاز دریافت خدمات شارژ کپسول، توصیه می کنیم که به مراکز معتبر مراجعه کنید، که مجهز به تجهیزات پیشرفته و کادر پرسنل مجرب باشند.

در حال حاضر متناسب با موقعیت های مختلف انواع کپسول آتش نشانی با حجم های مختلف شارژ می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. با این تفاسیر قیمت شارژ انواع کپسول آتش نشانی متفاوت از یکدیگر می باشند. با استفاده از دستگاه های پیشرفته برای شارژ کپسول، اپراتورها می توانند در مدت زمان کوتاهی، ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را انجام دهند. تا کنون خیلی از حوادث آتش سوزی اتفاق افتاده است که اگر کپسول آتش نشانی در دسترس داشتند، می توانستند از گسترش آتش جلوگیری کنند. به همین دلیل مجهز بودن ساختمان ها به کپسول بسیار ضرورت دارد.

جهت استعلام قیمت انواع کپسول آتش نشانی می توانید با کارشناسان گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس بگیرید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()