شارژ کپسول آتش نشانی توسط برخی از کارگاه ها و مراکز فروش کپسول آتش نشانی صورت می گیرد. در حال حاضر شاهد فروش و کاربرد انواع کپسول آتش نشانی با محتویات پودر و گاز، مواد شیمیایی خیس شده، گاز کربن دی اکسید، فوم یا کف، آب و گاز تحت فشار و غیره می باشیم. هر کدام از آنها متناسب با نوع مواد اشتعال زا، واکنش پذیری لازم را در خصوص خاموش کردن آتش خواهد داشت. معمولاً طراحی کپسول آتش نشانی به نحوی است که قابلیت شارژ کردن دارند. به همین منظور هنگام اتمام تاریخ اعتبار کپسول، باید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید.

برای دریافت خدمات شارژ کپسول در مدت زمان کوتاه، می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. این گروه خدماتی، علاوه بر شارژ کپسول، فروشنده انواع کپسول آتش نشانی در تهران می باشد.

انجام شارژ فوری کپسول آتش نشانی

آتش سوزی بر اثر عوامل متعددی بوجود می آید و به همین دلیل خرید کپسول آتش نشانی برای مکان های مختلف، می تواند بسیار مفید باشد. بدین وسیله امکان سریع خاموش کردن آتش را برای افراد میسر می سازد. به این ترتیب می توانند از گسترش آتش جلوگیری کنند. با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته و اتوماتیک، می توانند در مدت زمان کوتاهی فرآیند شارژ انواع کپسول آتش نشانی را انجام دهند. بدین وسیله پیش از وقوع حادثه بتوانید کپسول مورد نظر را شارژ نمائید.

کاربرد کپسول آتش نشانی حاوی آب و گاز برای خاموش کردن وسایل خانگی چون مبلمان، فرش، پرده، موکت، فرش و هر گونه پارچه ای مناسب است و به همین منظور توصیه می شود، برای ساختمان های مسکونی می توان این نوع کپسول آتش نشانی را خریداری نمود.

کپسول آتش نشانی فوم یا کف نیز یکی از گزینه های مناسب برای خاموش کردن مواد خشک چون چوب و همچنین پارچه مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی باید توجه داشت که کاربردی برای خاموش کردن آتش سوزی ناشی از اتصال کوتاه جریان الکتریکی و روغن خوراکی ندارد و باعث تشدید آتش سوزی می شود. پیش از استفاده از کپسول آتش نشانی، باید اطلاعات دقیقی نسبت به نوع کاربرد آن داشته باشید. توجه داشته باشید که هنگام تخلیۀ کپسول ، باید نسبت به شارژ کردن کپسول آتش نشانی اقدام نمائید. چرا که حادثه خبر نمی کند و باید پیش از وقوع اتفاق، نسبت به تأمین تجهیزات ایمنی ساختمان اقدام نمائید.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز با سابقه در عرصۀ خدمات فروش کپسول آتش نشانی و شارژ انواع کپسول آتش نشانی، با استفاده از دستگاه های پیشرفته می باشد. این مجموعه به منظور رفاه حال مشتریان، قادر به ارائه خدمات حمل و نقل رایگان کپسول آتش نشانی در منطقۀ تهران می باشند.

هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در تهران به عوامل مهمی چون نوع محتویات و حجم کپسول آتش نشانی بستگی دارد. در نتیجه پیش از مراجعۀ حضوری به محل، می توانید به صورت تلفنی و یا ارتباط اینترنتی استعلام هزینۀ شارژ انواع کپسول آتش نشانی را انجام دهید.

امروزه برای اطمینان بخشیدن به افراد، امکان بازدید از کارگاه و فرآیند شارژ کپسول برای مشتریان فراهم است. بدین وسیله می توانند از تمامی مراحل انجام شارژ کپسول بازدید نمایند. کاربرد کپسول آتش نشانی در فرآیند اطفاء حریق از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه بررسی مدت زمان اعتبار کپسول و شارژ بودن کپسول باید به صورت دوره ای انجام شود. در صورت لزوم با مراجعه به مراکز شارژ کپسول های آتش نشانی، اقدام به شارژ مجدد کپسول آتش نشانی نمائید.

برای دریافت هر گونه خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی با رعایت اصول استاندارد، می توانید به خدمات ایمنی آتش گریز تهران واگذار کنید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()