نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک :

تعداد خانه هایی که متراژ کمی دارند امروزه بسیار بیشتر از خانه های با متراژ بالا می باشد. بنابراین شما زمانی که می خواهید ایده های متنوع را برای زیبایی دکوراسیون داخلی  خانه خود به کار ببرید باید به متراژ خانه دقت زیادی داشته باشید. هیرادانا در ابتدا به خوبی متراژ خانه شما را مورد بررسی قرار می دهد و بر اساس متراژ خانه بهترین ایده  دکوراسیون داخلی  را معرفی می کند. برخی از ایده هایی که هیرادانا برای طراحی داخلی ساختمان های با متراژ پایین به کار می گیرد عبارت است از :

  1. طراحی فضایی مخصوص برای اتاق خواب و کمد و وسایل :

یکی از نکات بسیار مهمی که شما باید زمان طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک به آن دقت داشته باشید این است که فضاهای زیادی را در خانه برای طراحی بخش ههای متنوع طراحی کنید. هیرادانا از هر بخش خانه های کوچک برای کاربرد بیشتر استفاده می کند. شما می توانید کمدهای کوچک که فضای زیادی دارند را در اتاق خواب قرار دهید تا هم بهینه سازی فضا را افزایش دهید و هم اینکه زیبایی خانه را بیشتر کنید. کمد را می توانید در یکی از قسمت های مشخص شده اتاق خواب قرار دهید و وسیله های خود را درون آن اتاق قرار دهید. هیرادانا به خوبی قادر است کمدهایی با کیفیت که فضای زیادی دارند را برای اتاق خواب به شما معرفی کند.

  1. ایجاد تمایز در رنگ ها :

در صورتی که هر یک از بخش های خانه را با استفاده از یک رنگ طراحی کنید بدون شک زیبایی زیادی را نمی توانید به خانه خود ببخشید و کوچک بودن خانه را هم افزایش می دهید. هیرادانا برای طراحی هر یک از بخش های متنوع خانه از رنگ بندی های متفاوت استفاده می کند. در این صورت زیبایی دکوراسیون داخلی خانه شما تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. هر یک از رنگ های خانه های کوچک باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند تا فضا را زیباتر سازند.  

  1. استفاده از آینه های بیشتر :

در صورتی که برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک خود می خواهید ایده های جدید به کار ببرید بهتر است که آینه های بیشتری را در فضا نصب نمایید. البته که باید بدانید نصب آینه اگر بیش از اندازه باشد زیبایی فضا را افزایش نمی دهد. بنابراین شما باید بر اساس نظر طراحان هیرادانا تعداد آینه ها را به صورت اصولی در فضای خود نصب نمایید.

  1. استفاده از مبلمان تخت خواب شو :

از دیگر ایده هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی محل کار یا خانه باید رعایت شود این است که از مبلمان تخت خواب شو استفاده کنید.  طرح هایی که مبلمان های تخت خواب شو دارند بسیار زیاد هستند و شما می توانید در بین انواع طرح ها یی را به هیرادانا سفارش دهید تا برای شما جهت طراحی دکوراسیون داخلی به کار ببرند. شما می توانید این نوع از مبلمان ها را در رنگ بندی های متنوع خریداری کنید و برای زیبایی فضای خود از آن استفاده کنید.  

  1. استفاده از فضاهای پرت :

از دیگر نکاتی که برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک باید در نظر داشته باشید این است که از فضاهای پرت خانه استفاده نمایید. هر یک از خانه های کوچک یک بخش خاصی دارند که شما می توانید آن بخش ها را برای قرار دادن وسیله های متنوع مورد استفاده قرار دهید. طراحان هیرادانا به خوبی قادر هستند که هر یک از این فضاها را برای قرار دادن وسیله های متنوع به کار بگیرند. هر یک از این فضاها را بهتر است که از جهات متنوع بررسی کنید.  

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()