ویژگی های دکوراسیون داخلی لوکس و کلاسیک :

هر یک از سبک هایی که شما برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب می کنید از قوانین و اصول مشخص شده ای پیروی می کنند. شما باید به خوبی ایده ها و اصولی که برای هر یک از سبک ها به کار می رود را بشناسید تا بتوانید بر اساس آن استانداردها طراحی داخلی خانه را انجام دهید. هیرادانا به خوبی با استانداردهای دکوراسیون داخلی هر یک از خانه ها آشنایی دارد و ایده هایی که شما مایل باشید را روی خانه هایتان به کار می گیرد. برخی از ویژگی هایی که طراحی داخلی خانه های لوکس دارد و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. استفاده از مبلمان لوکس :

یکی از مهمترین ایده هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های لوکس وجود دارد این است که شما از مبلمان لوکس استفاده کنید. مبل هایی که سلطنتی و لوکس هستند را شما می توانید برای زیبایی این سالن های پذیرایی انتخاب کنید. طرح های مبلمان هایی که لوکس و کلاسیک هستند بسیار زیاد می باشد و شما می توانید بین انواع آنها بر اساس نظریه طراحان هیرادانا یکی از بهترین مبلمان ها را انتخاب کنید. طرح ها و رنگ بندی های آنها را باید بر اساس فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید. به طور معمول طراحان هیرادانا از بین رنگ بندی های متنوع برای دکوراسیون داخلی خانه های لوکس از رنگ های روشن استفاده می کنند.

  1. نورپردازی ویژه :

نورپردازی که باید برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های لوکس به کار می رود بر اساس استانداردهای اصولی باشد. هر یک از وسیله هایی که شما در خانه های لوکس قرار می دهید باید با استفاده از نورپردازی ها زیبایی بیشتری به دست آورند. 

  1. کفپوش های لوکس :

کفپوش هایی که برای دکوراسیون داخلی خانه های لوکس به کار می رود باید جذابیت و زیبایی منحصر به فردی داشته باشند. شما می توانید در بین انواع کفپوش هایی که طراحان هیرادانا معرفی می کنند یکی را که زیبایی و جذابی بیشتری دارد را انتخاب کنید. هر یک از این کفپوش ها که شما انتخاب می کنید باید بر اساس ویژگی های متنوع خانه باشد. شرکت معماری هیرادانا برای طراحی دکوراسیون داخلی نمونه کفپوش های بسیار زیادی را به شما معرفی می کند که می توانید در بین انواع آنها یکی را که زیبایی بیشتری دارد را انتخاب کنید.

  1. پرده های گران قیمت و مخمل :

یکی از اصلی ترین تجهیزاتی که برای زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی خانه های لوکس باید خریداری کنید پرده می باشد. پرده هایی که شما می خرید باید رنگ بندی مناسبی داشته باشند و در صورتی که با مبلمان خانه هماهنگ باشند زیبایی شان بیشتر خواهد بود. آن دسته از پرده هایی که هزینه خریداری بالایی دارند دارای کیفیت منحصر به فردی هستند و به همین دلیل آنها را در دسته بندی پرده های لوکس قرار می دهند. شما می توانید بین انواع طرح های که پرده های لوکس دارند یکی از انواع آنها را انتخاب کنید و خریداری نمایید.  

  1. کاغذ دیواری و یا نقاشی های خاص :

شما بسته به سلیقه خود می توانید برای طراحی دکوراسیون خانه مانند طراحی دکوراسیون داخلی دیوارهای خانه از کاغذ دیواری و یا نقاشی استفاده کنید. طراحان هیرادانا بر اساس نوع خانه ای که شما دارید می توانند یکی از بهترین طراحی ها را برای دیوارهای خانه های لوکس به شما معرفی نمایند. 

  1. گچبری های خاص :

شما می توانید بین انواع مدل های گچبری که هیرادانا دارد یکی از انواع آنها را برای زیبایی دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید. رنگ بندی این گچبری ها را هم شما می توانید بر اساس نوع دیگر وسیله های خانه انتخاب کنید. برای انتخاب هر یک از این گچبری ها بهتر است با طراحان هیرادانا مشورت کنید.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()