ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی مدرن :

هر یک از سبک های دکوراسیون داخلی را شما باید بر اساس نوع خانه و وسیله هایی که دارید انتخاب کنید. سبک مدرن در بین انواع سبک های دکوراسیون طرفداران بیشتری را جذب کرده است، چرا که زیبایی این سبک بیشتر از طرح های دیگر می باشد.

هیرادانا به خوبی با ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی  مدرن آشنا است و هر یک از آن ویژگی ها را برای طراحی خانه ها و محیط اداری مورد نظرتان به کار می برد. برخی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی هایی که شما می توانید از طراحی دکوراسیون داخلی سبک مدرن دریافت کنید و هیرادانا آنها را به کار می گیرد عبارت است از :

  1. سادگی :

یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی هایی که طراحی دکوراسیون داخلی مدرن دارد سادگی آن می باشد. طراحان هیرادانا با آگاهی در مورد سادگی طرح های مدرن تنها ایده هایی را که ساده هستند و منزل را زیباتر می نمایند به کار می گیرند. شما برای طراحی هر یک از خانه هایی که مدرن هستند باید به خوبی سادگی آن خانه ها را در نظر داشته باشید و از پیچیدگی دوری نمایید.

  1. نوع مبلمان ساده :

مبلمانی که شما برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های لوکس خریداری می کنید دارای ویژگی های خاصی هستند و طراحی آنها بر اساس منبت کاری های ویژه ای می باشد. اما شما باید بدانید آن دسته از مبل هایی را که باید برای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن به کار می گیرد نیاز است که ساده باشند. رنگ بندی این مبل ها باید بر اساس رنگ بندی دیگر بخش های خانه شما باشد و اصلا از آن مبل هایی که منبت کاری دارند نباید استفاده کنید. 

  1. نورپردازی طبیعی :

اگر شما برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مدرن از نور طبیعی استفاده کنید زیبایی فضا را تا چندین برابر می توانید افزایش دهید. طراحان هیرادانا در صورتی که شما در خانه خود نور طبیعی داشته باشید تنها از آن نور برای زیبایی بیشتر خانه استفاده می کنند. در صورتی هم که خانه دارای نور طبیعی نباشد از نور مصنوعی برای جذابیت بیشتر فضا استفاده می کنند.  

  1. کفپوش های ساده و شیک :

کفپوش هایی که شما برای منزل خود انتخاب می کنید نشان دهنده بافت و ساختار اصلی خانه می باشد. اگر شما می خواهید دکوراسیون داخلی خانه خود را مدرن نمایید باید به خوبی ساده و شیک بودن کفپوش ها را در نظر داشته باشید. شما می توانید از طراحان هیرادانا درخواست نمایید که بهترین ایده ها را برای کفپوش به شما معرفی کنند تا آنها را به کار بگیرید. در صورتی که شما می خواهید خانه خود را بازسازی کنید باید به خوبی این ایده را برای خانه در نظر داشته باشید.

  1. پرده هایی با رنگ بندی ساده و دوخت با کیفیت :

پرده هایی که برای  طراحی دکوراسیون خانه های مدرن انتخاب می کنید باید بر اساس رنگ بندی دیگر بخش های خانه باشد. در واقع شما باید بدانید پرده ها بهتر است که ساده باشند، ولی دوخت و پارچه آنها باید بسیار کیفیت داشته باشد. در این صورت خانه شما زیباتر نشان داده می شود و دوام و طول عمر پرده هم زیاد است. شما می توانید از طراحان هیرادانا برای انتخاب پرده مناسب جهت زیبایی دکوراسیون داخلی مدرن راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

  1. رنگ بندی مناسب دیوارها و یا کاغذ دیواری با طرح مناسب :

رنگ بندی دیوارهای خانه های مدرن بهتر است که رنگی روشن و یا سفید باشد. شما باید بدانید که برای انتخاب رنگ بندی دیوار خانه های مدرن می توانید بین گزینه های متنوعی که هیرادانا ارائه می دهد یکی را برای زیبایی دکوراسیون داخلی خانه مدرن انتخاب کنید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()