نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه :

 آیا شما تا به حال این پرسش برایتان به وجود آمده است که چرا برخی از مغازه ها با اینکه جنس های مشابه دارند ولی فروش برخی از آنها بیشتر است. یکی از مهمترین دلایل تفاوت فروش آنها به نوع طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بستگی دارد. شاید باورتان نشود ولی طراحی دکوراسیون مغازه تاثیر زیادی روی فروش دارد. طراحان هیرادانا به خوبی قادر هستند که برخی از نکات مهم مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را رعایت نمایند تا مغازه مشتری بیشتری داشته باشد. برخی از نکاتی که هیرادانا در اصول  طراحی دکوراسیون داخلی  رعایت می کند عبارت است از :

  1. توجه به ویترین مغازه :

ویترین یکی از مهمترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی مغازه می باشد که تعیین می کند مشتری وارد مغازه شما می شود و یا نمی شود. به همین دلیل در ابتدای طراحی دکوراسیون مغازه هیرادانا تلاش می کند ویترین را به بهترین شکل ممکن طراحی نماید. مشتریان جنس پشت ویترین را مشاهده می کنند و سپس وارد مغازه شما می شوند. بنابراین هیرادانا بر اساس سلیقه هر یک از مشتریان ویترین را به گونه ای می چیند که با بیشتر سلیقه ها مطابقت داشته باشد.

  1. توجه به ورودی مغازه :

یکی از مهمترین و اولین قسمت هایی که مشتری وارد آن می شود ورودی مغازه است بنابراین باید برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه به این بخش توجه زیادی داشته باشید. هیرادانا به نورپردازی در این بخش توجه زیادی دارد و همچنین رنگ بندی این بخش را تلاش می کند از بین رنگ های مناسب انتخاب کند. این بخش تاثیر زیادی روی ذهنیت مشتری دارد و باید به خوبی آن را طراحی کنید.

  1. توجه به چیدمان مغازه :

آن دسته از محصولاتی که پر فروش تر و جذاب تر هستند را زمان طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید در ویترین قرار دهید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که هیرادانا به چیدمان محصولات در مغازه اهمیت بسیار زیادی می دهد. اینکه هر یک از انواع محصولات در جای درستی قرار بگیرند تا مشتری به خوبی آنها را مشاهده کند بسیار مهم است. 

  1. توجه به طراحی سمت راست مغازه :

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته است بیشتر مغازه داران بیان نموده اند که مشتریان با وارد شدن به مغازه در ابتدا به سمت راست نگاه می کنند. بنابراین باید برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه به این بخش توجه بیشتر شود. بیشتر کالاهای زیبای مغازه را طراحان هیرادانا در بخش راست قرار می دهند تا مشتریان قادر باشند بین محصولات بهترین نوع آنها را انتخاب و خریداری کنند. مشتری باید به محصولاتی که در سمت راست گذاشته شده است علاقه نشان دهد.

  1. توجه به طرح مسیر حرکت مشتری :

بسته به طرح و نوع مغازه باید بدانید که مسیر حرکتی مشتری متفاوت می باشد و زمان طراحی داخلی خانه و مغازه باید به این مسیر دقت شود. شاید از نظر برخی طراحان این مورد اهمیت نداشته باشد اما هیرادانا به این مسیر توجه زیادی نشان می دهد. برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید مسیر مشتری به گونه ای باشد که بیشتر محصولات مغازه را مشاهده کند. این مورد از آن دسته نکاتی می باشد که هیرادانا به آن دقت زیادی دارد.

  1. قرار دادن محصولات مهم در فضای استراتژیک :

زمانی که محصولات بر اساس استانداردهای مشخص شده در جای درستی قرار بگیرند مشتری جذب آنها می باشد. 

  1. توجه به راحتی مشتری :

شما باید به خوبی راحتی مشتریان خود را در نظر داشته باشید و فضایی برای راه رفتن مشتریان در راهروی مغازه مشخص کنید. اینکه مشتری در کمال راحتی خرید خود را انجام دهد بسیار مهم است و شما زمانی که درخواست طراحی دکوراسیون داخلی مغازه را از هیرادانا دارید باید این مسئله را هم یادآوری کنید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 737
نمایش همه
علاقه مندی ها ()