معرفی سبک های متنوع طراحی داخلی :

برخی از انواع سبک های طراحی داخلی که هیرادانا به بهترین شکل ممکن روی ساختمان شما اجرا می کند عبارت است از :

  1. سبک مدرن :

این سبک از تجملات دوری می کند و زیبایی طراحی داخلی آن بسیار بیشتر از سبک های قدیمی است. امروزه بسیاری از افراد برای سفارش بهترین سبک به هیرادانا این سبک را انتخاب می کنند. اگر شما به خانه ای مرتب و بدون زرق و برق نیاز دارید باید بدانید که این سبک برای شما بهترین انتخاب می باشد. خطوطی که در این سبک به کار می رود ساده و صاف هستند. مواد طبیعی مانند چوب و الیاف های طبیعی هم برای زیبایی سبک  طراحی داخلی  مدرن به کار برده می شود. برای انتخاب بهترین رنگ جهت زیبایی این سبک می توانید با کارشناسان هیرادانا مشورت کنید.

  1. سبک مینیمال :

یکی از ویژگی های اصلی که این سبک طراحی داخلی دارد تکیه کردن بر طراحی کاربرد می باشد. در واقع مانند سبک مدرن در این نوع از سبک هم شما اصلا شلوغی و یا بهم ریختگی را مشاهده نمی کند. سادگی در اثاثیه خانه و پوشش های دیوارها یکی از ویژگی های این سبک به شمار می رود. در صورتی که شما می خواهید یکی خانه بسیار زیبا و ساده داشته باشید بهتر است این سبک را به هیرادانا سفارش دهید تا برایتان اجرا کنند.

  1. سبک اسکاندیناوی :

یکی از دیگر سبک های طراحی داخلی که امروزی می باشد و کاربرد زیادی دارد سبک اسکاندیناوی می باشد. این سبک بیشتر در کشورهای دانمارک، سوئد، نروژ و ایسلند کاربرد دارد و بسیاری از افراد کشورهای دیگر هم این سبک را مورد استفاده قرار می دهند. اینکه سبک اسکاندیناوی عاری از تزئینات اضافی می باشد به همین دلیل اگر شما می خواهید سبک ساده ای در منزل خود داشته باشید باید بدانید این طرح بهترین سبک است. حس راحتی شما در منزل با به کار بردن این سبک افزایش پیدا می کند، هیرادانا به خوبی اصول این طرح را روی بخش های متنوع منزل شما به کار می برد.

  1. سبک صنعتی :

در این سبک اجزا و مصالح زیادی به کار می رود که این اجزا به طور کلی پوشش دهنده می باشند. برای اتاق های زیر شیروانی و خانه هایی که مدرن می باشند سبک طراحی داخلی صنعتی بهترین انتخاب است. رنگ هایی که هیرادانا برای طراحی این سبک به کار می برد خنثی می باشد و سطوح هم به طور معمول فلزی و یا چوبی هستند.

  1. سبک شهری :

 این سبک یکی از انواع سبک های طراحی داخلی منزل است که حس و حال شهر را با استفاده از عناصر و دکوریجات متنوع به فضا می بخشد. شما می توانید از هیرادانا درخواست کنید این سبک را در منزل شما به کار ببرد تا فضایی زیبا و خاص در منزل داشته باشید. آینه هایی که در این سبک به کار می رود بسیار زیاد است، به همین دلیل فضا از آنچه که هست بزرگ تر نشان داده می شود. بیشتر خانه هایی که مساحت کمی دارند را هیرادانا با استفاده از این سبک پوشش می دهد تا آنها را بزرگ تر نشان دهد.

  1. سبک سنتی :

بسیاری از افراد در بین انواع سبک های طراحی داخلی این نوع از طراحی را انتخاب می کنند. غیرقابل وصف بودن این سبک و همچنین آرامش بخش بودن آن یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که دارد. شما باید از عناصر سنتی برای چیدمان این سبک استفاده کنید.

  1. سبک کلاسیک :

در بین انواع سبک های طراحی داخلی یکی از آنها که طرفداران زیادی دارد سبک کلاسیک می باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()