نکاتی برای  طراحی نما :

شما برای اینکه بهترین  طراحی نما را روی ساختمان خود داشته باشید باید به خوبی برخی از نکاتی که مربوط به طراحی کردن نما است را در نظر بگیرید. در این صورت قادر خواهید بود که بهترین نما را برای ساختمان مورد نظرتان ایجاد کنید. هیرادانا بر اساس این نکات طراحانی های متنوعی از نماهای مختلف ساختمانی را به شما نشان می دهد تا قادر باشید بین انواع این نماها یکی از بهترین نوع آنها را انتخاب کنید. برخی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی بر اساس نظریات هیرادانا باید برای  طراحی نما  رعایت شود عبارت است از :

  1. هزینه نما :

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان  طراحی نما باید به آن توجه زیادی داشته باشید هزینه ای است که می خواهید برای نمای مورد نظر پرداخت کنید. هزینه هایی که برای  طراحی نما نیاز است پرداخت کنید به عوامل متنوعی بستگی دارد. برای طراحی نما باید به خوبی هر یک از نماها را بر اساس زیبایی و جذابیت یکه دارند بررسی کنید تا قادر باشید بهترین نما را به شرکت هیرادانا سفارش دهید.

  1. توجه به ساختمان بر اساس اقلیم :

از دیگر نکاتی که زمان طراحی نما باید به آن دقت داشته باشید نوع ساختمانی است که می خواهید روی آن نمای زیبایی را به کار بگیرید. اقلیم منطقه ای که شما در آنجا ساختمان دارید یکی از مهمترین نکات برای طراحی نما می باشد. هیرادانا بر اساس هر یک از اقلیم های متنوع از متریال ها و مصالح خاصی جهت ایجاد نما استفاده می کند. به عنوان مثال شما باید بدانید که اگر در منطقه ای با آب و هوای گرم زندگی می کنید نمی توانید آن متریال هایی را به کار ببرید که برای مناطق سرد به کار برده می شود. طراحان هیرادانا بر اساس نوع اقلیم از بهترین متریال ها برای نما استفاده می کنند و طراحی نما را انجام می دهند.

  1. انتخاب نوع نما :

شما باید به خوبی بدانید نماهایی که برای طراحی ساختمان ها وجود دارد در دسته بندی های متنوعی قرار می گیرند. شما می توانید هر یک از آنها را بر اساس نوع ساختمان خود انتخاب کنید و سفارش دهید. هیرادانا بر اساس نوع ساختمانی که شما دارید قادر است بهترین نوع نماها را به شما برای طراحی معرفی کند. برای اینکه طراحی نما ساختمان به بهترین نحو ممکن شکل بگیرد باید به درستی نوع نما را انتخاب کنید.

  1. توجه به بافت منطقه :

هر یک از مناطقی که شما در آنجا ساختمان سازی می کنید دارای بافت خاصی هستند. بنابراین برای طراحی نما هر یک از آن ساختمان ها باید از آن بافت کلی ساختمان پیروی کنید. به طور کلی باید بدانید اگر منطقه مورد نظر شما نماهای مدرن دارد نمی توانید از نماهای کلاسیک برای زیبایی آن ساختمان استفاده کنید. هیرادانا پیش از اینکه نوع نمای مورد نظر خود را انتخاب کنید به خوبی قادر است بافت آن منطقه را بررسی نماید تا بهترین طراحی نما را روی ساختمان ایجاد کند.

  1. استفاده از مصالح با کیفیت :

یکی از دیگر نکاتی که زمان طراحی نمای ساختمان لاکچری باید به آن دقت داشته باشید این است که از متریال های با کیفیتی استفاده کنید. شما باید به خوبی متریال هایی را که می خواهید برای طراحی کردن نما به کار ببرید از نظر کیفیتی بررسی کنید. هیرادانا به طور کلی تنها از متریال ها و مصالح ساختمانی با کیفیت استفاده می کند.

  1. نورپردازی نما :

اگر شما برای طراحی نما ساختمان خود از ایده های نورپردازی استفاده کنید می توانید زیبایی نما را تا حد زیادی افزایش دهید. هیرادانا هم برای زیبایی ساختمان هایی که طراحی می کند از ایده های نورپردازی استفاده می نماید تا ساختمان ها زیبایی بیشتری داشته باشند.

 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()