نکاتی در مورد دکوراسیون اداری :

برای اینکه بهترین  دکوراسیون اداری را در ساختمان خود داشته باشید باید به برخی از نکات دقت کنید. هیرادانا بر اساس این نکات قادر است که هر یک از بخش های اداری مورد نظر شما را به بهترین نحو ممکن طراحی کند. برخی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که مربوط به  دکوراسیون اداری می باشد و هیرادانا بسته به این نکات ساختمان های اداری شما را طراحی می نماید عبارت است از :

  1. توجه به نوع طراحی :

شما می توانید برای طراحی دکوراسیون اداری در بین انواع روش هایی که هیرادانا معرفی می کند یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از طراحی ها باز و دیگری بسته می باشد. طراحی بسته یکی از ایده های قدیمی می باشد که بیشتر دفترهای اداری را در گذشته بر اساس این سبک طراحی می نمودند. اما باید بدانید طراحی باز یکی از روش های امروزی و مدرن می باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند مزیت هایی که طراحی  دکوراسیون اداری مدرن دارد بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری از افراد از هیرادانا درخواست طراحی باز را در اداره خود دارند.

  1. توجه به نورپردازی :

نورپردازی که در محیط های اداری باید وجود داشته باشد با محیط های مسکونی تفاوت های بسیار زیادی دارد. زمانی که شما برای طراحی هر یک از بخش های اداری ایده های نورپردازی متنوعی را به کار ببرید بدون شک می توانید زیبایی بیشتری به فضای مورد نظر خود ببخشید. اگر نورپردازی برای  دکوراسیون اداری به بهترین نحو ممکن انجام شود کارمندان هم به راحتی قادر هستند که کارهای اداری خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند. بنابراین باید به نورپردازی سیستم اداری توجه زیادی شود تا بهره وری کارمندان هم افزایش پیدا کند. 

  1. نقش مبلمان در طراحی دکوراسیون :

یکی از مهمترین تجهیزاتی که شما برای طراحی دکوراسیون اداری باید به کار بگیرید مبلمان می باشد. مبلمان های اداری انواع متنوعی دارد که شما بر اساس نظر طراحان هیرادانا باید یکی از انواع مبلمان هایی را که با  نوع ساختمان شما مطابقت بیشتری دارد را انتخاب کنید. 

  1. رعایت اصول ارگونومیک :

بسیاری از افراد امروزه بیشتر زمان خود را در محیط کار سپری می کنند، بنابراین باید از وسیله های سر کار خود استفاده کنند که ارگونومیک باشد. هیرادانا برای طراحی دکوراسیون اداری علاوه بر اینکه به زیبایی اهمیت می دهد ارگونومیک بودن هر یک از وسیله ها را هم در نظر دارد. برای اینکه به بدن افراد در طول زمان آسیب های جدی وارد نشود باید صندلی های با کیفیت و ارگونومیک را خریداری کنند. سلامتی و آسایش کارمندان اهمیت بسیار زیادی دارد که هیرادانا بسته به این مسئله انواع تجهیزات را برای طراحی دکوراسیون اداری انتخاب می کند.

  1. دقت به رنگ بندی :

رنگ روشن یکی از بهترین رنگ هایی می باشد که برای زیبایی طراحی دکوراسیون اداری در شمال تهران شما می توانید به کار بگیرید. ایده های متنوعی که هیرادانا به شما برای رنگ بندی محیط اداری ارائه می دهد بسیار زیاد است. شما می توانید در بین انواع این رنگ ها یکی از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و به کار بگیرید. ترکیب رنگی در ساختمان های اداری فضای زیبایی به وجود می آورد.

  1. توجه به تاثیر گیاهان :

 بر اساس نظریاتی که کارشناسان هیرادانا برای طراحی دکوراسیون اداری ارائه داده اند شما باید بدانید گیاهان نقش مهمی روی زیبایی این فضا دارند. شما می توانید جهت شادابی فضای اداری گیاهانی را در هر یک از اتاق های کارمندان قرار دهید تا فضای کار پر از انرژی و شادابی شود. پویا و سرزنده بودن دکوراسیون اداری از نظر طراحان اداری به گیاهان هر یک از اتاق ها بستگی دارد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()