مزیت های آب بندی نمای ساختمان :

 یکی از مهمترین فاکتورهایی که مربوط به کیفیت ساختمان های متنوع می باشد آب بندی است. در صورتی که آب بندی نمای ساختمان به درستی ایجاد نشود امکان دارد ساختمان به زودی عمر خود را از دست بدهد و در برابر رطوبت هم مقاومت خوبی از خود نشان دهد. متخصصان نماروز از آنجایی که تمامی روش ها و نکات مربوط به  آب بندی نمای ساختمان را اجرا می کنند مزیت های زیادی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورند. برخی از مهمترین مزیت هایی که آب بندی نمای ساختمان به وسیله متخصصان نماروز دارد عبارت می باشد از :

  1. عدم نفوذ رطوبت :

یکی از اصلی ترین دلایلی که هر فردی را مجبور می کند اقدام به آب بندی نمای ساختمان نماید این است که از نفوذ رطوبت به درون نما جلوگیری کند. در واقع باید بدانید کارشناسان نماروز تمام تلاششان روی این مسئله است که هیچ نوع رطوبتی وارد نمای ساختمانی نشود. البته که شرایط محیطی روی این مسئله تاثیر زیادی دارد. آن دسته از ساختمان هایی که در معرض بارندگی زیادی هستند باید به خوبی آب بندی شوند. به عنوان مثال ساختمان های شمال کشور بهتر است که آب بندی ویژه ای داشته باشند تا اصلا رطوبت وارد بافت آنها نشود. متخصصان نماروز برای آب بندی نمای ساختمان های حساس  به خوبی قادر هستند که تمامی نکات را اجرا کنند.

  1. پیشگیری از شل شدن سنگ ها :

زمانی که کارشناسان نماروز به بهترین نحو ممکن آب بندی نمای ساختمان را انجام دهند از شل شدن سنگ  های ساختمان ها جلوگیری می کنند. بارش باران و برف در ساختمان ها ممکن است بافت نمای ساختمان را دچار آسیب سازد و به همین دلیل سنگ های نما شل می شوند. ولی باید بدانید که با استفاده از روش های اصولی دیگر سنگ ها بعد از بارش باران و برف شل نمی شوند و در جای خود باقی می مانند. آن دسته از سنگ هایی که گرانیت می باشند چسبندگی زیاد بالایی ندارند، به همین دلیل آنها را باید به خوبی آب بندی نمایید. آب بندی نمای ساختمان های گرانیت اهمیت بسیار زیادی دارد که کارشناسان نماروز به این ساختمان ها اهمیت بسیار زیادی می دهند.  

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی :

یکی از دیگر مزیت هایی که آب بندی نمای ساختمان دارد این است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. زمانی که ساختمان شما به بهترین نحو ممکن آب بندی شده باشد دیگر درز ندارد و به همین دلیل انرژی گرمایی و سرمایی از درون آن بیرون نمی رود. متخصصان نماروز از بهترین متریال های آب بندی نمای ساختمان استفاده می کنند که این ویژگی و مزیت ساختمان ها را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. برای شستشوی نمای ساختمان به سایت نماروز مراجعه کنید. 

  1. پیشگیری از شوره زدن نما :

شوره زدن نما یکی از مهمترین مشکلاتی است که برای بسیاری از ساختمان ها به وجود می آید. اما باید بدانید که این مشکل با آب بندی نمای ساختمان به راحتی حل می شود. بنابراین بهتر است که از کارشناسان و متخصصان نماروز درخواست آب بندی نما را داشته باشید تا آنها بهترین شیوه ها را برای آب بندی اجرا نمایند. بیشتر متریال هایی که در نمای ساختمان ها به کار برده می شوند مستعد شوره زدن هستند، اما شما باید به خوبی بدانید آن متریال ها بعد از مدتی بافت و ساختار خود را به طور کلی از دست می دهند و بهتر است که آب بندی شوند. متخصصان نماروز آب بندی نمای ساختمان های متنوع را با بهترین چسب ها و روش ها انجام می دهند تا آنها شوره نزنند.  اما متخصصان نماروز به خوبی درزهای ساختمان ها را آب بندی می کنند تا ساختمان آلوده نشود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()