شستشوی نمای ساختمان های متنوع :

 هر یک از ساختمان هایی که شما می خواهید برای آنها نماشویی انجام دهید باید از نظر متریال ها و مصالحی که دارند به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند. برخی از مهمترین انواع ساختمان ها که نماروز برای شستشوی آنها از روش های متنوعی استفاده می کند عبارت است از :

  1. شستشوی نما در ابتدای ساخت :

شستشوی نمای این دسته از ساختمان ها برای آن دسته از ساختمان هایی که قدیمی می باشند کاربرد بسیار زیادی دارد. آلاینده ها و ذرات بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است طی مدت زمان مشخص شده ای روی سنگ های ساختمانی بنشیند. با گذشت زمان این سنگ ها زیبایی خود را از دست می دهند که شما می توانید با شستشوی نمای ساختمان ها این نمای ساختمانی را به خوبی تمیز کنید. متخصصان نماروز انواع قیر و ملات هایی که روی ساختمان ریخته شده است را قادر هستند که با بهترین روش به خوبی از بین ببرند.

  1. شستشوی ساختمان های آجری :

 شوره سفید رنگی که از آجرهای نما بیرون زده می شود نمک های آب درون نما می باشد که باید بعد از مدتی آن را تمیز کنید. کارشناسان و متخصصان نماروز قادر می باشند با بهترین شیوه و روش های شستشوی نمای ساختمان این شوره های به وجود آمده روی انواع ساختمان های آجری را را از بین ببرند. زمانی که این شوره کم باشد متخصصان قادر هستند که آن را به وسیله جارو و یا برس تمیز می کند. اگر حجم به وجود آمده از شوره در ساختمان زیاد باشد شما می توانید به وسیله آب و جارو به خوبی آن را شستشو دهید. این نوع از ساختمان ها را تنها آن دسته از متخصصان کاربلد نماروز بهتر است که شستشو دهند.

  1. شستشوی نماهای سنگ گرانیت :

یکی از معمولی ترین متریال هایی که برای نمای ساختمان ها به کار برده می شود سنگ گرانیت است که البته باید بدانید پیچیدگی های مشخص شده ای در این نما وجود دارد. شستشوی نمای ساختمان های گرانیت در دو مرحله انجام می شود طی این دو مرحله کارشناسان نماروز قادر هستند که نما را به بهترین شکل ممکن تمیز نمایند. دستگاه واترجت یکی از مهمترین دستگاه هایی می باشد که در مرحله اول شستشوی نمای ساختمان های گرانیت از آن استفاده می کنند. در مرحله دوم هم برای اینکه نما زیبایی بیشتری به دست آورد از ابر و تی استفاده می نمایند. کارشناسان نماروز به خوبی با روش شستشوی نمای ساختمان های گرانیت آشنا می باشند. هزینه ای که شما نیاز است برای شستشوی این نما پرداخت کنید بسته به زمانی که انتخاب می نمایید متفاوت است. در صورتی که نما را بخواهید در فصل بهار تمیز کنید هزینه بیشتری را نیاز می باشد پرداخت کنید. بری اطلاع از خدمات نصب توری مرغی به سایت مراجعه کنید.

  1. شستشوی نماهای کامپوزیتی و شیشه ای :

برای شستشوی نمای ساختمان های کامپوزیتی و شیشه ای هم بهتر است که از دو مرحله استفاده شود. در این صورت نما زیبایی و جذابیت بیشتری به دست می آورد. در صورتی که نماهای کامپوزیتی را به موقع شستشو نداده باشد ممکن است جرم زیادی درون درزهای آن وارد شده باشد. بنابراین متخصصان نماروز با استفاده از مواد شوینده ویژه قادر هستند که شستشوی نمای ساختمان های کامپوزیتی را انجام دهند تا نما زیباتر و تمیزتر شود. برای شستشوی نمای ساختمان های شیشه ای نیاز به واترجت ندارید، چرا که آنها به وسیله ابر و تی به خوب تمیز می شوند. حاشیه شیشه ها باید با استفاده از چسب های پلی یورتان به خوبی ایزوله شود تا آب درون آنها نفوذ پیدا نکند. متخصصان نماروز انواع روش های ایمنی شستشوی نمای ساختمان ها را رعایت می کنند تا به بافت نما آسیبی وارد نشود.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()