دودکش موتورخانه مجرایی است که به منظور انتقال دود و گازهای ناشی از احتراق به فضای آزاد در پشت بام ساخته می شود. در این متن، قصد اشاره به نکات مهم مرتبط با طراحی و نصب دودکش موتورخانه داریم. با ما همراه باشید تا ابعاد مختلف مرتبط با چگونگی نصب دودکش را برای آشنایی بیشتر برای شما تشریح کنیم. بر خلاف تصوری که اکثر افراد فکر می کنند که نحوۀ پیاده سازی اینگونه سیستم ها ساده می باشد. نحوۀ قرار دادن  دودکش موتورخانه  نقش بسزایی در سلامت ساکنین ساختمان خواهد داشت و نیاز به رعایت یک سری نکات مهم و اساسی است.

شرکت نخستین کار به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه و متخصص در حوزۀ طراحی و نصب دودکش انواع سیستم موتورخانه در تهران می باشد. این مجموعه همچنین قادر به راهنمایی شما عزیزان در نحوۀ پیاده سازی و قیمت اجرای دودکش موتورخانه می باشند.

طراحی دودکش موتورخانه مناسب

طراحی دودکش موتورخانه نقش مهمی در نحوۀ عملکرد سیستم احتراق موتورخانه خواهد داشت. نحوۀ عملکرد دودکش ها بر اساس وجود اختلاف فشار میان دو نقطه صورت می گیرد. در واقع میزان فشار در قسمت بالای دودکش کمتر از فشار موجود در بخش پایینی و محل موتورخانه می باشد و در همین راستا، شاهد یک جریان مداوم در راستای عمود بر زمین و در جهت پایین به بالا می باشیم. لذا با افزایش ارتفاع دودکش، سطح اختلاف فشار نیز افزایش می یابد و در طراحی دودکش موتورخانه باید تمام این موارد در نظر گرفته شود. بنابراین نیاز به طراحی و نصب دودکش موتورخانه با قطر و ارتفاع مناسب در بویلر و دیگ بخار موتورخانه است، که در نتیجه باعث افزایش مکش درون کوره بویلر گردد. در این صورت شدت جریان انتقال وسایل احتراقی بهبود پیدا می کند و به طور مستقیم باعث افزایش میزان ضریب انتقال جرمی سیالات داغ و انتقال حرارت در قسمت های مختلف بویلر می گردد.

به طور کلی، انتخاب دودکش موتورخانه مناسب موجب بهینه سازی در مصرف سوخت می شود و اثرات مخرب کارکرد اجزای اصلی تشکیل دهندۀ موتورخانه را به حداقل می رساند. عدم توجه به انتخاب دودکش مناسب برای موتورخانه و همچنین قصور در نحوۀ پیاده سازی و اجرا، می تواند باعث کاهش راندمان کاری بویلر و همچنین انتشار گاز و خطر گازگرفتگی و مرگ را به دنبال داشته باشد. در آمارهای مراکز آتش نشانی و شرکت گاز، نشان می دهد که بیشترین حوادث گازگرفتگی، مرتبط با عدم رعایت نکات استاندارد در اجرای دودکش موتورخانه و ساختمان می باشد.

افرادی که در حوزۀ ساخت و ساز فعالیت دارند، می توانند با مشورت گرفتن از افراد مجرب و متخصص، با رعایت اصول ایمنی اقدام به طراحی و نصب دودکش ساختمان نمایند. شرکت نخستین کار به دلیل تخصصی که طی سال ها فعالیت و همچنین جذب نیروی متخصص، همواره پاسخگوی پرسش ها و تقاضای نیاز شما متقاضیان گرامی می باشد.

هزینۀ اجرای دودکش موتورخانه

قیمت طراحی و اجرای دودکش موتورخانه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد، که می توان به مدل ساختمان، بودجۀ مالی، شرایط محیطی پیرامون ساختمان اشاره نمود. چرا که هر کدام از این موارد نقش بسزایی بر روی نحوۀ پیاده سازی دودکش ساختمان خواهد داشت. نکات زیادی در نحوۀ ساخت دودکش موتورخانه وجود دارد که بر اساس اصول طراحی و پیاده سازی می شوند و سهل انگاری در اجرای این سیستم، باعث انتشار گاز می شود و خطرات مالی و جانی جبران ناپذیری را برای ساکنین ساختمان به دنبال خواهد داشت.

شرکت نخستین کار به دلیل بهره گیری و استخدام نیروی فنی و تأسیساتی، قادر به نصب شوتینگ زباله و طراحی و اجرای انواع دودکش موتورخانه برای آپارتمان و ساختمان های ویلایی می باشند. لازم به ذکر است، برای آگاهی از قیمت نصب دودکش موتورخانه، نیاز به بررسی نقشه و موقعیت ساختمان است.

 

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()