شوتینگ زباله یکی از بهترین روش هایی است که به صورت مکانیزه برای دور انداختن زباله در ساختمان های بلند طراحی و تعبیه می شوند. شوت زباله کانالی به ساکنین ساختمان های بلند کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی و بدون پیمودن مسافت آنچنان، زباله های خود را به خارج از ساختمان هدایت کنند. البته بر اساس نوع طراحی که برای احداث شوتینگ زباله در نظر گرفته می شود، دریچه ای مخصوص برای ارسال زباله در هر طبقه و یا واحدها قرار داده می شود و ساکنین ساختمان می توانند به سهولت زباله های خود را بدون پراکنده شدن بوی نامطبوع آن در داخل ساختمان، به خارج از ساختمان منتقل سازند.

در صورت نیاز به مشاورۀ تخصصی برای راه اندازی سیستم شوتینگ زباله، می توانید از تخصص کارشناسان حرفه ای شرکت نخستین کار استفاده نمائید. این مجموعه در ابتدا، موقعیت ساختمان را مورد بررسی دقیق قرار می دهد و سپس نحوۀ اجرا و هزینۀ ساخت شوتینگ زباله را به صورت تخمینی و یا دقیق مشخص می کند.

مزایای مجهز نمودن ساختمان به شوتینگ زباله

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره شد، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع زباله و همچنین صرفه جویی در زمان، از مهمترین مزایای طراحی و نصب کانال شوتینگ زباله در ساختمان می باشد. امروزه بیش از گذشته نسبت به این مقوله توجه می شود و از همان ابتدا، برخی از مجموعه های ساخت و ساز ساختمان های بلند، در تلاش هستند که سیستم شوتینگ زباله را برای هر طبقه و یا واحد در نظر بگیرند و بتوانند پروسۀ انتقال زباله را به خارج از ساختمان سرعت ببخشند.

اجزای اصلی تشکیل دهندۀ سیستم شوتینگ زباله عبارتند از:

تعبیۀ فن برای سیستم تهویه، دریچه سولنوئید، واحد پاکسازی، دریچه دسترس، مکانیزم شستشوی کانال، صفحات کنترل، سه راهی، دریچه شوت، چهارچوب نگهدارنده، در نظر گرفتن مفصل و درز قالب، در نظر گرفتن کانال اصلی شوت زباله، عایق حرارتی، زانویی برای سرعت گیری، مخزن زباله و مکانیزم کامپکتور و فشرده سازی .

نکتۀ مهمی که در رابطه با طراحی کانال شوتینگ زباله وجود دارد، طراحی و نحوۀ پیاده سازی این سیستم در داخل و یا خارج از ساختمان برای سازه های نوساز و یا قدیمی می باشد. به طور کلی یک کانال اصلی شوت زباله طراحی می شود و به هر طبقه و یا واحد، دریچه های مجزا اختصاص داده می شود. سپس ساکنین ساختمان، با ارسال زباله از طریق دریچه ها و کانال های فرعی، به کانال اصلی انتقال پیدا می کنند، که البته برای کاهش سرعت شوت زباله، از سرعت گیر در مسیر کانال استفاده می شود. استفاده از مکانیزم شستشوی خودکار کانال نیز به منظور از بین بردن بوی نامطبوع کانال شوتینگ زباله طی استفاده های مکرر، صورت می گیرد.

در همین راستا، شرکت نخستین کار با مشاهدۀ نیاز جامعه به مکانیزه نمودن فرآیند حمل و نقل زباله در ساختمان های بلند، اقدام به طراحی و ساخت سیستم شوتینگ زباله در داخل و خارج ساختمان نموده اند. در نتیجه ساکنین ساختمان های قدیمی و نوساز که مجهز به کانال شوت زباله نمی باشند، می توانند سفارش خود را از این مجموعۀ بزرگ داشته باشند. برای خرید درب انتهایی شوت زباله به سایت مراجعه فرمایید. 

قیمت شوتینگ زباله

ارتفاع ساختمان، تعداد طبقات و واحد، طراحی و مکانیزم اجرای این سیستم از موارد مهم برای تعیین قیمت شوتینگ زباله محسوب می شوند. البته ارتباط مستقیم با سطح تخصص شرکت اجرا کننده خواهد داشت. پیش از اقدام به نصب سیستم شوتینگ زباله، استفاده از نظرات افراد متخصص لازم و ضروری است. به طور کلی محل مورد نظر توسط کارشناسان فنی مجموعه مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.

اگر قصد پیاده سازی شوتینگ زباله برای ساختمان مسکونی و یا اداری دارید، می توانید با شرکت نخستین کار تماس گرفته و اطلاعات جامعی در این خصوص کسب نمائید.

 

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()