شوت زباله از دیگر ترفندهایی است که به منظور انتقال زباله به خارج از ساختمان در نظر گرفته می شود. با افزایش سازه های ساختمانی بلند مسکونی، اداری، تجاری و غیره، استفاده از مکانیزم شوت زباله بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. ساکنین ساختمان های بلند، برای دقع زباله، می توانند از مزایای سیستم شوتینگ زباله استفاده نمایند. در این صورت، در مدت زمان کوتاهی قادر به دور انداختن پسماند تولید شده از دریچۀ مخصوص تعبیه شده در داخل واحد و یا طبقات می باشند. طراحی و اجرای شوت زباله دارای طبق یک دستورالعمل مشخص توسط افراد فنی صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله به دسته بندی کلی سیستم شوتینگ زباله و اجزای تشکیل دهندۀ آن می پردازیم.

شرکت نخستین کار به صورت تخصصی و بهره گیری از افراد فنی، قادر به طراحی و ساخت کانال شوت زباله متناسب با سازه های ساختمانی قدیمی و نوساز و بهترین قیمت می باشد.

انواع دسته بندی احداث سیستم شوت زباله

به طور کلی شوتینگ خارجی و داخلی دو دسته بندی اصلی برای اجرای کانال شوت زباله در ساختمان های بلند می باشد. البته متناسب با نوع کاربری که ساختمان های مختلف دارند، شاهد تقسیم بندی سیستم شوتینگ زباله بر مبنای شوت نخاله ساختمانی، شوت زباله های آپارتمانی، شوت زباله های هتل ها و شوت زباله های بیمارستانی می باشیم. راه اندازی سیستم شوتینگ زباله توسط کانال های ارتباطی که مجهز به دریچه در طبقات و یا واحدها می باشند، صورت می گیرد. در واقع طراحی این سیستم به نحوی است که شاخه های فرعی که در هر کدام از طبقات در نظر گرفته شده است به سمت کانال اصلی هدایت می شود و به منظور جلوگیری از انتشار صدا و بوی نامطبوع آشغال در داخل ساختمان، از مزایای سرعت گیر، عایق صدا و سیستم شستشوی خودکار بهره گرفته می شود. البته موجب تفاوت قابل توجه نسخه های جدید طراحی سیستم شوت زباله برای ساختمان های مختلف شده است.

اهمیت ساخت سیستم شوتینگ زباله

اهمیت ساخت سیستم شوتینگ زباله وابسته به نحوۀ پیاده سازی این سیستم می باشد. کلیۀ سیستم های دفع زباله های ساختمانی به شکل یکسان طراحی می شوند که دارای تفاوت های جزئی هستند که نقش بسزایی بر روی قیمت کانال شوت زباله دارد. همانطور که گفته شد کانال تقسیم کننده، سیستم شستشو، سرعت گیر، دریچه شوت زباله، سیستم تهویه، تعبیۀ عایق صوتی، دریچه انتهایی سیستم، مخزن زباله و کانال اصلی شوت زباله از جمله اجزای اصلی کانال شوتینگ زباله محسوب می شوند. در نتیجه ساکنین ساختمان های بلند قدیمی و یا نوساز که مجهز به چنین مکانیزمی برای دفع زباله نمی باشند، می توانند با حداقل هزینه، درخواست طراحی و راه اندازی کانال شوت زباله، برای ایجاد رفاه ساکنین ساختمان می باشند.

در صورت تمایل به احداث سیستم شوت زباله متناسب با سازۀ ساختمانی خود، می توانید از تخصص و تجربیات شرکت نخستین کار، در این حوزه استفاده نمائید. برای خرید درب شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ طراحی و نصب کانال شوت زباله

هزینۀ طراحی و نصب شوتینگ زباله به فاکتورهای مهمی چون تعداد طبقات، تعداد واحدها، مدل طراحی سیستم شوت بستگی دارد. البته موارد دیگری بر روی قیمت پیاده سازی سیستم شوت زباله تأثیرگذار می باشد، که می توانید از تجربیات افراد متخصص در این عرصه بهره مند گردید. راه اندازی چنین مکانیزمی می تواند سطح رفاه ساکنین ساختمان های بلند را بهبود ببخشد و موجب افزایش ارتقاء سطح بهداشت و نظافت ساختمان می شود. علاوه بر آنکه هزینه های ناشی از استهلاک آسانسور و مصرف برق را به حداقل می رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ اجرا و نصب سیستم شوت زباله با قیمت ارزان و عملکرد عالی می توانید با شرکت نخستین کار تماس بگیرید.

 

شرکت نخستین کار 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()